סרטן השד

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

אחת מכל שמונה נשים בישראל עלולה לחלות במחלת סרטן השד במהלך חייה, כ- 4000 נשים מאובחנות מידי שנה כחולות בסרטן השד וכ- 950 מהן נפטרות בישראל מידי שנה מהמחלה.

סרטן השד סרטן השד

אחת מכל שמונה נשים בישראל עלולה לחלות במחלת סרטן השד במהלך חייה, רוב הנשים מקבלות את המחלה בגיל המעבר, כ-4000 נשים מאובחנות מידי שנה כחולות בסרטן השד וכ- 950 מהן נפטרות בישראל מידי שנה מהמחלה.

הסיבה לתחלואה הגבוהה בקרב נשים במחלות ממאירות היא העומס הגבוה המוטל על הכבד של האישה לעומת הגבר, שבא לידי ביטוי ברמות ההורמונים הגבוהות שהכבד של הנשים נאלץ להתמודד איתן במהלך חייהן, החל מההורמונים המופרשים בכל מחזור של וסת, ממשיך בכדורים הורמונאליים למניעת הריון וכלה בחוסר האיזון ההורמונאלי בגיל המעבר הגורם לתופעות לוואי קשות של גלי חום, הזעות, צמרמורות, כאבי ראש, השמנה, חוסר שינה, אוסטיאופורוזיס, טרשת בכלי הדם ובגוף, כל אלה מחלישים את מערכת החיסון של האישה ובעקבות כך האישה נחשפת למחלות דלקתיות בכל הגוף והגוף אינו יכול להתגונן ולהשמיד את התאים הסרטניים הנוצרים עקב כך, אשר במצב של בריאות תקינה הגוף משמיד אותם בקלות.

המניעה, היא הטיפול הטוב ביותר, הבעיה היא שרוב בני האדם לא מוכנים להתאמץ ולא מוכנים לשנות את הרגלי החיים, כי הם חושבים, ''שלי, זה לא יקרה'', זה קשור במיוחד בתזונה וזה בגלל שחוש הטעם הוא החוש הדומיננטי החזק ביותר וקשה מאוד להתמודד איתו ורק כאשר נוצרת בעיה חמורה, האדם מוכן לשנות את הרגליו.

הטיפול האלטרנטיבי או המשלים מתמקד בחמישה תחומים עיקריים: תזונה, הורדת מתחים, טיפול לשיקום הכבד, טיפול לניקוי הסתיידויות וטיפול לחיזוק מערכת החיסון על ידי צמחי מרפא טבעיים בדבש או במיצוי אלכוהולי.

בתחום התזונה, צריך להימנע מצריכה גבוהה של מזונות העלולים לפגוע בכבד ובכלי הדם, כמו: חלבונים מהחי בגלל הרמות הגבוהות של הורמוני הגדילה, האנטיביוטיקה, השומנים הרוויים וחומרים רעילים נוספים שהחלבונים מכילים וכן רצוי להימנע ממזונות המכילים חומרים מלאכותיים כמו צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, חומרי שימור והדברה ולהימנע מרמות גבוהות של מזונות החסרים ויטמינים ומינרלים.

*טיפול להורדת מתחים על ידי שיטות הרפיה ושליטה על דרך החשיבה, פעילות גופנית וחינוך לאורח חיים נכון ובריא.

*טיפול לשיקום הכבד, ניקוי, הסתיידויות וחיזוק מערכת החיסון, על ידי צמחי מרפא טבעיים בדבש או במיצוי אלכוהולי, יחד עם תזונה בריאה מהחי והצומח.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על סרטן השד, סרטן השד, מאמרים על סרטן השד, מחלת סרטן השד