ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | איך למנוע התקף לב ושבץ מוחי?

איך למנוע התקף לב ושבץ מוחי?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

סימן אזהרה חשוב!! דפיקות לב מהירות המצריכות מנוחה בזמן עליה ברגל של כשלוש קומות במדרגות, מראות על סתימה של כשבעים אחוז בעורקים הכליליים.

איך למנוע התקף לב ושבץ מוחי? איך למנוע התקף לב ושבץ מוחי?

סימן אזהרה חשוב!! דפיקות לב מהירות המצריכות מנוחה בזמן עליה ברגל של כשלוש קומות במדרגות, מראות על סתימה של כשבעים אחוז בעורקים הכליליים.

הסימן המקדים להתקף לב הוא כאב דמוי לחץ בחזה, המופיע במהירות אחרי מאמץ או אחרי ארוחה כבדה, הכאב יכול להקרין לעצם השיכמה השמאלית או ללסת השמאלית, הכאב נמשך בדרך כלל בין דקה לעשרים דקות, זה מלווה בדרך כלל במתח, חרדה, דפיקות לב חזקות, קושי לנשום, הזעות, תחושת כובד, בחילות, הקאות וייתר לחץ דם, זה נובע מאספקה לקויה של חמצן לשריר הלב שהסיבה לכך היא בדרך כלל טרשת העורקים הכליליים, אבל קיימים גם סוגים נוספים של תעוקת לב שאינם קשורים לטרשת העורקים הכליליים, אלא למצב של עווית, זו התכווצות של העורק הכלילי, דבר שיכול להיגרם מחוסר במגנזיום שתפקידו בין היתר להרפות את השרירים והעורקים בגוף, זאת הסיבה שלפעמים לא מגלים מה גרם להתקף הלב, או כתוצאה מהתנתקות פלקים מדפנות כלי הדם, העלולים לחסום את מעבר הדם בעורקים הכליליים, אם הפלקים - חלקיקים זעירים הנתקים מהטרשת בדופן העורקים נעים בזרם הדם לעבר המוח, עלול להיגרם שבץ מוחי.

הטיפול בזמן התקף לב ואחריו דורש טיפול ופקוח רפואי צמוד.
הטיפול מתוך זווית הראייה הטבעית הינו למניעה ולתמיכה, המטרה בטיפול הטבעי היא שיפור אספקת דם ללב, שיפור חילוף החומרים בלב, מניעת יצירת טרשת העורקים, ניקוי וספיגת ההסתיידויות בכלי הדם בעזרת צמחי מרפא טבעיים, תזונה בריאה וחינוך לאורח חיים נכון ובריא.

ניתן למנוע את הפגיעה בלב על ידי צריכה מינימאלית של שומנים מהחי, הימנעות מצריכת שומני טרנס כמו מרגרינה ושמנים מטוגנים ולהשתמש בעיקר בשמנים המכילים אומגה 3 ממקורות שונים, מדגים או ממזונות מהצומח ולהשתמש במעט שמן זית וקנולה מכבישה קרה, דגנים מלאים, ירקות מכל הסוגים, ירקות עלים, אבוקדו, פירות ללא הגזמה, מומלץ בעיקר תפוח העץ, ביצים רכות בגלל תכולת החומצות האמיניות החיוניות והויטמינים, המשמשים כאבות מזון העוזרים לתפקוד תקין של שריר הלב וצריכת דגים קטנים המכילים אומגה 3 ללא מתכות.
 
רצוי להוסיף את הקו אנזים קיו 10 ומגנזיום, במגנזיום יש תועלת נוספת בגלל יכולתו להרפות עורקים כליליים, עוויתות בשריר הלב ושיפור תפקוד הלב. גם פרי העוזרר, זרעיו ופרחיו מרחיבים את העורקים הכליליים ומשפרים את חילוף החומרים בתוך שריר הלב.

אדם הסובל מתעוקת לב, חייב להפסיק לעשן, לא לשתות קפה, תה שחור, ולא לשתות אלכוהול בכמויות גבוהות, להיזהר מצריכה עודפת של מלח וסוכר כולל פירות עסיסיים ועליו להקטין את המתח במגוון שיטות. לעשות פעילות גופנית מתונה,לשקם את הכבד ולנקות את כלי הדם בעזרת צמחי מרפא טבעיים.

כשתפקוד הכבד תקין, מתפרקים הורמוני המתח במהירות ועל ידי כך נמנעים תופעות הלוואי של המתח המתמשך הכוללות עלייה בקצב דפיקות הלב, עלייה בלחץ הדם ועלייה ברמת הסוכר והשומנים בדם, הגורמים לטרשת עורקים לפגיעה בלב ולמחלות נוספות.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על התקף לב ושבץ מוחי, איך למנוע התקף לב ושבץ מוחי, מניעת התקף לב ושבץ מוחי, התקף לב