ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקום מנגנוני הגוף?

איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקום מנגנוני הגוף?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לגוף יש מנגנוני ריפוי המסוגלים בתנאים אופטימאליים להתגבר על רוב המחלות וזאת אם רק נספק להם את התנאים המתאימים.

איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקום מנגנוני הגוף? איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקום מנגנוני הגוף?

לגוף יש מנגנוני ריפוי המסוגלים בתנאים אופטימאליים להתגבר על רוב המחלות וזאת אם רק נספק להם את התנאים המתאימים. אותם מנגנונים מסוגלים בתנאים ירודים ורשלנות לגרום למחלות קשות.

לא תמיד יש צורך בטיפולים אלימים כדי לדכא את המחלות, לעיתים קרובות הגוף מסוגל להתגבר על כך בכוחות עצמו וזאת על ידי שינוי תזונתי, פעילות גופנית מתונה, חשיבה חיובית והקניית ידע על היכולת של המערכות בגוף להתגבר על המחלות.

במקרים יותר קשים ניתן לשלב גם טיפול בצמחי מרפא ספציפיים המיועדים לשיקום מערכת החיסון, המערכת ההורמונאלית, מערכת העיכול, כלי הדם ושיקום תפקוד הכבד.

מטרת שיקום מערכת החיסון להתגבר על מחלות דלקתיות כרוניות שמקורם מחיידקים, מפטריות או מווירוסים העלולים לגרום בין היתר לדלקות כרוניות בדרכי השתן, לכאבי גב מדלקות כרוניות בעמוד השדרה, העלולות להקרין על כל הגוף ולגרום בהמשך לגידולים.

מטרת שיקום מערכת העיכול לעזור לגוף לפרק את המזונות ליסודות שלהם על ידי התאמת תפריט תזונה אישי, כדי למנוע מחסור באבות מזון חיוניים ולמנוע מחלות כמו: השמנת יתר, מחלות אוטואימוניות העלולות לגרום בין היתר לאלרגיות ופריחות בכל הגוף, לפגיעה בסחוסים ובמפרקים, למחלות בדרכי הנשימה ולפצעים כרוניים וזאת בגלל ספיגת מזונות שלא עוכלו כראוי לתוך מחזור הדם דרך דפנות המעיים הפגועות.

מטרת שיקום מערכת כלי הדם למנוע ולנקות טרשת עורקים, למנוע מחלות לב, לחץ דם גבוה, פגיעה בכליות, שבץ מוחי, דלקות פרקים, פגיעה בסחוסים, דלקות בגידים, דורבן בכף הרגל וכל המחלות הנגרמות משקיעת ההסתיידויות בגוף.

מטרת שיקום המערכת ההורמונאלית לשקם את התפקוד המיני, למנוע עייפות, מתח ותפקודי גוף רבים אחרים.

מטרת שיקום תפקוד הכבד להתגבר על המתח, על תופעות גיל המעבר הכוללות הזעות, גלי חום, צמרמורות וכאבי ראש. כאבי מחזור. בעיות במערכת העיכול, סוכרת מבוגרים, רמות גבוהות של שומנים בדם, אלרגיות, מחלות אוטואימוניות ונטייה לגידולים סרטניים וזאת בגלל חוסר יכולתו של הכבד למלא את תפקידיו הרבים וביניהם נטרול רעלים ופירוק מהיר של הורמוני גדילה המצויים במזונות מהחי ובחלק מהמזונות מהצומח העלולים לגרום לשגשוג תאים לא מבוקר ולסרטן.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקום מנגנוני הגוף, שיקום מנגנוני הגוף, כל מה שרצית לדעת על איך להתגבר על מחלות בעזרת שיקו