מחלת הגאוט

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מחלת הגאוט זו מחלה שהייתה משויכת בעבר למלכים בגלל שגורמי הסיכון הם אכילת כמויות גבוהות של חלבונים מהחי ומהצומח, צריכה גבוהה של אלכוהול ודברי מאפה ללא כל פעילות גופנית.

מחלת הגאוט מחלת הגאוט

ההתקף הטיפוסי הוא התקף חד התוקף באופן פתאומי, זה עלול להופיע כדלקת בבוהן הגדולה של הרגל המלווה עם כאב חד עם איזור מאוד רגיש המקשה מאוד על הליכה ובמיוחד על עליה בדרך תלולה הגורמת ללחץ על הבוהן או כדלקת במפרקים המלווה עם כאבים, נפיחות, רגישות גבוהה, אדמומיות וחום במפרק.

זו מחלה שהייתה משויכת בעבר למלכים בגלל שגורמי הסיכון הם אכילת כמויות גבוהות של חלבונים מהחי ומהצומח, צריכה גבוהה של אלכוהול ודברי מאפה וללא כל פעילות גופנית.

המחלה נגרמת מאכילת עודף חלבונים מהחי ומהצומח, מצריכה גבוהה של מזונות מטוגנים, קמח לבן, סוכר לבן, שמנים מזוקקים, חומרי טעם, צבע וריח מלאכותיים, חומרי שימור והדברה, סודה, הגזמה בצריכת אלכוהול, משקאות מוגזים. מנטיה לסוכרת, מרמות גבוהות של שומנים בדם, מתפקוד לקוי של מערכת העיכול מגידולים ומתפקוד לקוי של הכליות והכבד. המחלה עלולה לגרום ליצירת אבנים בכליות, לפגיעה בתפקודן ולנזק בפרקים, בגידים ובסחוסים.

מטופל שסבל ממחלת הגאוט עם כאבים חדים ונפיחות לאורך כל הרגל, הפסיק לעבוד והיה מרותק למיטה במשך כעשרה ימים, לאחר שהטיפול והתזונה הקונוונציונליים לא עזרו לו. המטופל התאושש לאחר כשבועיים אחרי הטיפול שהומלץ על ידי וחזר לאיתנו.

הטיפול כלל התאמת תפריט תזונה אישי, פורמולות מצמחי מרפא טבעיים והדרכה לאורח חיים בריא העוזר גם לירידה במשקל לאורך זמן ולהורדת רמות השומנים בדם ובגוף הגורמים להחרפת המחלה.

כדי למנוע את המחלה, רצוי להימנע משימוש בחומץ רגיל, קפה, תה שחור, תבלינים חריפים, קולה, שמנים מזוקקים, מרגרינה, אבקות מרק מכל הסוגים, נקניקים, מזונות מעושנים, קמח לבן, סוכר לבן ואורז לבן.

הטיפול המומלץ כולל הדרכה לאורח חיים בריא, התאמת תפריט תזונה אישי המונע היווצרות רמה גבוהה מהתקין של חומצת השתן וזאת על ידי הגבלת צריכת כמויות החלבון מהחי ומהצומח, פורמולות מצמחי מרפא טבעיים המטפלים בדלקות, משקמים את תפקוד הכבד, מונעות פגיעה בתפקוד הכליות, מנטרלות את עודף החומציות בדם וממיסות את המשקעים וההסתיידויות בגוף. הטיפול מתאים גם לדלקות פרקים מסוגים שונים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, חוסר פעילות גופנית, כל מה שרצית לדעת על מחלת הגאוט, מחלת הגאוט, אלכוהול