ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | טרשת עורקים, הסתיידויות ושחיקת סחוסים בגוף

טרשת עורקים, הסתיידויות ושחיקת סחוסים בגוף

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הגורם ליצירת הטרשת וההסתיידויות בעורקים ובכלי הדם בכל הגוף הוא מצריכה מוגזמת של מזונות היוצרים רמת PH חומצית מתחת לרמה הנורמאלית בדם.

טרשת עורקים, הסתיידויות ושחיקת סחוסים בגוף טרשת עורקים, הסתיידויות ושחיקת סחוסים בגוף

זו היא המחלה הכי קטלנית בעולם, אפילו יותר מסרטן. האשמה היא בתזונה המערבית. התזונה המערבית גדושה במזונות חסרי ויטמינים ומינרלים כמו כל  המוצרים מקמח לבן, סוכר לבן ואורז לבן, שהנבט והסובין הוסרו מהם כדי להאריך את חיי המדף של המוצרים, וכדי למנוע את קלקולן המהיר על ידי חרקים. שללא הנבט והסובין, גם החרקים לא יכולים להתקיים בהם, כך גם עם הסוכר הלבן והשמנים המזוקקים, שהוסרו מהם כל הויטמינים והמינרלים, כדי שלא יתקלקלו מהר, בנוסף לזה גם צריכה מוגזמת של מזונות עתירי שומן טרנס שמקורו ממרגרינה.

צריכה עודפת של חלבון מהחי ומהצומח, וצריכה מועטת של ירקות מכל הסוגים, הסיבים, הנבטים, הויטמינים והמינרלים שהוסרו מהדגנים, ביחד עם צריכה של עודפת של חלבונים שמנים מזוקקים, גבינות שמנות, שומנים מבעלי חיים וסוכר לבן, כולם יוצרים עודף חומציות בדם, גורמים ליצירה של הסתיידויות בגוף, לבריחת סידן, ולעודף כולסטרול ושומנים בדם בגיל צעיר. מוח העצם שהוא מקור הבסיסיות של הגוף, מנטרל את עודף החומציות בדם, ולכן כל עוד המאגרים במוח העצם מלאים, אין בעיה של הסתיידויות, זו גם הסיבה שאין מחלות אלה בגיל צעיר, אבל בגיל המבוגר כאשר המאגרים של מוח העצם התדלדלו, ואין מה שינטרל את החומציות בדם, מתחילים לסבול מהמחלות.

הגורם ליצירת הטרשת וההסתיידויות בעורקים ובכלי הדם בכל הגוף, במסתמי הלב, בכל הפרקים בגוף, בגידים, בקטרקט בעיניים, ובכל מקום אחר בגוף הוא, מצריכה מוגזמת של מזונות היוצרים רמת PH-חומצית, מתחת לרמה הנורמאלית בדם, טווח ה PHהנורמלי בדם נע בין- 7.3  ל- 7.45 אבל כאשר רוב המזון יוצר PH חומצי מתחת ל7.3, מתחת לטווח הנורמלי, הדם מסלק את המינרלים החומציים לכל מיני מקומות בגוף וביחד עם השומנים המצויים בדם, נוצרים ההסתיידויות והטרשת בכל הגוף כדי לאזן את הדם.

הסיבים המסיסים שמקורם מתפוחי עץ ומסובין שיבולת שועל, והסיבים הלא מסיסים שמקורם מאורז וחיטה מלאים, בנוסף לויטמינים ולמינרלים שהם מכילים, יש להם תכונה מאוד חשובה, והיא, ספיגת נוזל המרה בדרכי העיכול, שבין מרכיביו גם כולסטרול, והוצאתו החוצה, כך הגוף נאלץ לבזבז את הכולסטרול העודף מהגוף, כדי ליצר שוב את נוזל המרה מחדש.

הטיפול הטבעי הוא על ידי תזונה מאוזנת וכן על ידי צמחי מרפא המעלים את רמת הבסיסיות בדם, ומאחר שהדם נע רק בטווח PH של 7.35 ל 7.45 הדם מחפש את המינרלים שזרק לפני כן כדי לאזן את ה PH ,ובצורה זו מתנקים ההסתיידויות בכל הגוף.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על טרשת עורקים, טרשת עורקים, הסתיידויות ושחיקת סחוסים בגוף, שחיקת סחוסים בגוף