ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | ההשפעות ההורמונאליות על בריאות האישה

ההשפעות ההורמונאליות על בריאות האישה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הורמון האסטרוגן מגן על הנשים ומאריך את חייהם במספר שנים לעומת הגברים, בגלל השפעתו המטיבה על בריאות כלי הדם והלב. לעומת זאת, גוף האישה לא תמיד מסוגל לעמוד בפני תופעות הלוואי של פירוק ההורמונים.

ההשפעות ההורמונאליות על בריאות האישה ההשפעות ההורמונאליות על בריאות האישה

הורמון האסטרוגן מגן על הנשים ומאריך את חייהם במספר שנים לעומת הגברים, בגלל השפעתו המטיבה על בריאות כלי הדם והלב. לעומת זאת, גוף האישה לא תמיד מסוגל לעמוד בפני תופעות הלוואי של פירוק ההורמונים על ידי הכבד, במחזור, בהריונות ובגיל המעבר, בעקבות כך חלק גדול מהנשים סובלות מכאבי מחזור, מתופעות לוואי קשות של גיל המעבר וממחלות נוספות הנגרמים עקב פעילות לקויה ואיטית של הכבד, שאינו מסוגל לפרק במהירות את ההורמונים הגורמים להתכווצויות ברחם ולכאבים במחזור החודשי המשתקים את האישה למספר ימים ולגלי חום, צמרמורות והזעות בגיל המעבר.

כאשר הכבד מתפקד בצורה יעילה, הוא מסוגל לפרק את ההורמונים תוך מספר שניות ועל ידי כך השינויים ההורמונאליים לא גורמים לעוויתות ברחם, לכאבים הנלווים ולתופעות גיל המעבר. הטיפולים הניתנים נגד כאבי המחזור במטרה להרפות את שרירי הרחם, לא פותרים את הבעיה, הטיפול האפקטיבי לכאבי מחזור ולגיל המעבר המומלץ על ידי, הוא על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים ואורגניים שלא מכילה חומר מוצא להורמונים, המשקמת את תפקוד הכבד ועקב כך הכבד מסוגל לפרק במהירות את ההורמונים, דבר המונע את כל התופעות של כאבי המחזור, גיל המעבר ומחלות כרוניות.

הטיפול ההורמונאלי בגיל המעבר על ידי מתן הורמונים או על ידי מתן צמחי מרפא ותוספי מזון המשמשים חומר מוצא להורמונים, גורם לנטל נוסף על הכבד דבר העלול לגרום לגידולים ממאירים במיוחד בגיל המעבר, בגלל שהכבד לא מסוגל להתמודד עם הרמות הגבוהות של ההורמונים הרבים, ביניהם גם הורמוני הגדילה המצויים ברמות גבוהות במזונות מהחי. אורך גלי החום, הצמרמורות וההזעות בגיל המעבר, מראים על הזמן שלוקח לכבד בעל הפעילות הלקויה לפרק את ההורמונים ולא על מחסור בהורמונים, ככל שאורך גלי החום, ההזעות והצמרמורות ארוך יותר, כך פעילות הכבד לקויה יותר.

כבד המתפקד בצורה בריאה מסוגל לפרק את ההורמונים וחומרים נוספים תוך מספר שניות ובגלל זה יש הרבה נשים שלא סובלות מתופעות הלוואי של גיל המעבר והמחזור החודשי, על אף שגם אצלן קיימים שינויים הורמונאליים.

אם המחסור בהורמונים היה מקור הבעיה, תופעות גיל המעבר היו לאורך כל הזמן ולא רק בגלים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, ההשפעות ההורמונאליות על בריאות האישה, בריאות האישה, השפעות הורמונאליות, כל מה שרצית לדעת על ההשפעות ההורמונאליות על בריאות