ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מתח נפשי – האויב מספר אחד

מתח נפשי – האויב מספר אחד

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

החיים שלנו מלאים מתח ולחץ, אנו רוצים להשיג במהירות את הכל: ללמוד, לקנות בית, רכב, חופשות בחו''ל ועוד...לכל זה יש מחיר והוא, מתח נפשי.

מתח נפשי – האויב מספר אחד מתח נפשי – האויב מספר אחד

החיים שלנו מלאים מתח ולחץ. אנו רוצים להשיג במהירות את הכל, ללמוד, לקנות בית, רכב, חופשות בחו''ל ולכל זה יש מחיר והוא מתח נפשי. אם ברצוננו לחיות בשלווה עלינו להתאזר בסבלנות. התחרות והשאיפה להישגיות גבוהה מעל ליכולותיו של האדם, פוגעת בבריאותו.

הגורמים הנוספים למתח בחיים הם בעיות פרנסה, פיטורים מהעבודה, קשיים בחיים הזוגיים, גירושים, גיל מבוגר, בדידות, התמודדות עם מחלות בני המשפחה, מוות במשפחה. גורמים אלה ונוספים יוצרים מתח נפשי לאורך זמן ועלולים לפגוע בכל המערכות בגוף.

התסמינים הראשונים הם לחץ דם גבוה, בעיות לב ובעיות במערכת העיכול וזאת בגלל שהמתח גורם להפרשת אדרנלין וקורטיזול בגוף. ההורמונים האלה מעלים את לחץ הדם, דפיקות הלב, רמות שומנים בדם וגורמים להסטת רוב הדם של הגוף לשרירים, על חשבון מערכת העיכול. כאשר מערכת העיכול נפגעת והמזונות לא מתעכלים כראוי, נוצרים מחסורים באבות מזון חיוניים ונוצר מרק חומצי רעיל בקיבה על ידי החיידקים האוכלים את המזונות.

הרעלים האלה נספגים למחזור הדם ומזוהים על ידי הגוף כחומרים זרים התוקפים את הגוף בכל מקום שאליו הם מגיעים עם מחזור הדם, דבר הגורם בהמשך לאלרגיות, לסוכרת ולמחלות אוטואימוניות כמו אסטמה, מחלות פרקים, מחלות עור, מחלות מעיים, מחלות הפוגעות בתפקודי המוח ומחלות נוספות. בדרך כלל האיברים החולים בגוף נפגעים יותר מהחומרים הזרים, בגלל שהגוף מזרים אליהם יותר דם במטרה לרפא אותם, אבל במקרה הזה הדם מוביל חומרים רעילים השוקעים יותר במקומות הפגועים והגוף גורם להם לנזק יותר גדול במקום לריפוי.

הטיפול כולל הדרכה לאורח חיים בריא, שיטות שונות להרגעה נפשית, התאמת תפריט תזונה אישי המכיל את כל אבות המזון המתעכלים בקלות ולא יוצרים חומרים רעילים במערכת העיכול.

בנוסף מותאמים פורמולות מצמחי מרפא טבעיים, העוזרים לעיכול תקין, להרגעה, לחיזוק מערכת החיסון ולטיפול בכל המערכות בגוף.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

מתח, מתח נפשי, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על מתח נפשי, מתח נפשי – האויב מספר אחד