ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | גורמים המשפיעים על חולשה בתפקוד המיני

גורמים המשפיעים על חולשה בתפקוד המיני

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

עם העלייה בגיל חלה ירידה בתפקודי הגוף והיצר המיני, אם בגיל הצעיר הבריאות הייתה דבר מובן מאיליו, בגיל המבוגר חייבים לשנות את דרך המחשבה והמבט על החיים ולנקוט בצעדים כדי לשמור על גוף בריא וחסון לאורך שנים.

גורמים המשפיעים על חולשה בתפקוד המיני גורמים המשפיעים על חולשה בתפקוד המיני

בריאות הגוף והנפש הם תנאי לתפקוד מיני תקין לגברים ולנשים. עם העלייה בגיל חלה ירידה בתפקודי הגוף והיצר המיני, אם בגיל הצעיר הבריאות הייתה דבר מובן מאיליו, בגיל המבוגר חייבים לשנות את דרך המחשבה והמבט על החיים ולנקוט בצעדים כדי לשמור על גוף בריא וחסון לאורך שנים.
 
מתח נפשי הוא האויב המסוכן ביותר, גורם לעייפות, לירידה בחשק המיני, פוגע במערכת העיכול, גורם לאלרגיות, למחלות עור ולעייפות, לכן יש לנקוט בכל הצעדים כדי ללמוד איך להגיע לשלווה נפשית, על ידי חשיבה חיובית,  מדיטציה, דמיון מודרך, תפילה לבריאות, שלווה ואושר, ללמוד ליהנות מהנתינה, לשכוח את בעיות העבר, לעשות רשימה של כל הדברים הטובים שיש לנו ולראות תמיד את חצי הכוס המלאה.

פגיעה בשרירי הגוף, רמת מסת השרירים יורדת עם הגיל ולעומתה רמת מסת השומנים עולה, אם רוצים לחזק ולבנות את השרירים,חייבים לעשות פעילות גופנית קבועה ברמה בינונית, הכוללת פעילות אירובית המפעילה לב- ריאה כמו הליכה ושחיה, ופעילות אנאירובית כמו הרמת משקולות, תרגילי מתח, כיווץ שרירים והרפייתם וכל פעילות המצריכה הוצאת הרבה אנרגיה בזמן קצר, מסת שרירים גבוהה, מסייעת לזרימה חוזרת של הדם ללב ועל ידי כך מאפשרת זרימת דם תקינה בכל הגוף ובנוסף מונעת את הופעת מחלות הזקנה, כמו סוכרת גידולים סרטניים ומחלות נוספות. הסתיידויות בכלי הדם ובכל הגוף, הם הגורם מספר אחד למוות מוקדם. טרשת עורקים, מחלות לב, שבץ מוחי, מחלות פרקים, גידים, שחיקת סחוסים, לחץ דם גבוה, פגיעה בתפקוד המיני הם חלק מתופעות הלוואי, תזונה נכונה ופורמולה מצמחי מרפא  מונעים ומנקים את ההסתיידויות בכלי הדם ובכל הגוף.

תפקוד כבד לקוי גורם לעודף שומנים וכולסטרול בדם, לפירוק הורמונים איטי, לסכנה ליצירת גידולים, למתח נפשי, לכאבי ראש, לכאבי מחזור, לתופעות גיל המעבר, להזעות, לאלרגיות, למחלות בדרכי העיכול, להצטברות רעלים בכבד, לסוכרת, להפרעה בזרימת הדם ללב, לרמת קצב חילוף חומרים נמוך ולפגיעה בתפקוד המיני. הרכבת תפריט תזונה אישי, הקפדה על זמני הארוחות ופורמולה מצמחי מרפא טבעיים, משקמת את הכבד ומונעת את כל תופעות הלוואי.

מערכת חיסון חלשה, גורמת לתשישות, לנטייה למחלות, לדלקות, לחולשה בתפקוד המיני. פורמולה מצמחי מרפא טבעיים לדלקות בכל הגוף הנגרמים מחיידקים, מפטריות  ומווירוסים, משמידה את החיידקים, את הפטריות, ממריצה את מערכת החיסון כדי להתגבר על הווירוסים ומשקמת את מערכת החיסון.

חולשה במערכת ההורמונאלית, עם העלייה בגיל וחולשה בתפקודי הגוף השונים,החשק המיני יורד גם בגלל הפגיעה ביצור ההורמונים בגוף, ניתן לטפל בבעיה על ידי תזונה נכונה, פורמולה המכילה צמחים טבעיים המשמשים חומר מוצא להורמוני המין והורמונים נוספים, מרחיבה את  העורקים, מזרימה את דם, מחזקת את  השרירים ומרחיבה את  דרכי הנשימה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, התפקוד המיני, גורמים המשפיעים על חולשה בתפקוד המיני, חולשה בתפקוד המיני, כל מה שרצית לדעת על גורמים המשפיעים על חולשה בתפקו