ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם

איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם ללא תרופות כימיות

איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם

הכולסטרול נוצר בגוף ממזונות מהחי והטריגליצרידים ממזונות מהצומח. רמה נורמלית של השומנים בדם חיונית ליצירת הורמונים, מיצי מרה, ויטמינים מסיסים בשומן ולצמיחת ממברנת המיאלין העוטפת את סיבי העצבים במוח ובכל הגוף.

שלושה גורמים עיקריים מעלים את רמת השומנים בדם:
1.תזונה עתירת שומנים ופחמימות מהחי ומהצומח.
2.מתח נפשי גבוה לאורך זמן.
3.רמת אינסולין גבוהה בדם לאורך זמן.

לגבי התזונה יש להגביל את צריכת כמויות החלבונים מהחי, שבהם מסתתרים השומנים, למנת חלבון יומית אחת ממקורות שונים, מביצים, מדגים מבשר רזה, ממוצרי חלב דלי שומן, או מקטניות, כמו כן יש צורך להגביל את צריכת הסוכרים הפשוטים, כמו הסוכר הלבן והחום, פירות עסיסיים המכילים כמויות גבוהות של סוכר זמין ולהתמקד יותר על אכילת פחמימות מורכבות  במידה כמו אורז מלא, גריסים,חיטה מלאה, תירס, תפוחי אדמה ואחרים המתעכלות לאט ואינן מעלות את רמת הסוכר בדם לרמות גבוהות וכן להימנע משימוש בשמני טרנס כמו אלה המצויים במרגרינה, ולא להגזים בשימוש בשמנים המזוקקים מהצומח.

רמת מתח גבוהה גורמת להפרשת שני הורמונים, אדרנלין וקורטיזון המיועדים לעזור לגוף  ''להילחם או לברוח'' האדרנלין מעלה את לחץ הדם והקורטיזון גורם לעליית רמת השומנים והסוכרים בדם כדי לספק אנרגיה לשרירים, במצב רגיל הכבד אמור לפרק את ההורמונים במהירות, אבל כאשר הכבד מזייף ואינו  מסוגל לפרק אותם במהירות, ההורמונים ממשיכים לפעול לאורך זמן ורמת השומנים והסוכרים בדם נשארת גבוהה. הטיפול הוא שיקום תפקוד הכבד על ידי פורמולה בלעדית  מצמחי מרפא טבעיים והרגעת מתחים על ידי צמחי מרפא, הומאופתיה והשפעה חיובית על תת המודע.

רמת אינסולין גבוהה בדם לאורך זמן, נגרמת מאכילת ארוחות לא סדירות, עם נשנושים לאורך כל היום עד מאוחר בלילה. האינסולין מופרש כאשר מגיע גלוקוז למחזור הדם מהמעיים, כמות האינסולין המופרשת היא קבועה ואינה תלויה בכמות הסוכרים הנספגים מהמעיים, כל נישנוש קטן גורם להצפת הגוף ברמות אינסולין גבוהות, רמות האינסולין הגבוהות מונעות מהגוף לפרק ולשרוף את השומנים כדי לספק אנרגיה לגוף וזאת בזמן שאין מזון במערכת העיכול, עקב כך מצטברים רמות גבוהות של כולסטרול ושומנים בדם ובמקום זאת הגוף מפרק את החלבונים שלו לשם הפקת אנרגיה חלופית ומאחר שחלבוני הגוף מכילים גם שומנים, נוצרים רמות גבוהות של שומנים בדם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, איזון רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון רמת השומנים בדם, איזון רמת הכולסטרול בדם, כל מה שרצית לדעת על איזון רמת השומנים והכולסטרול ב