ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבעי

שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבעי

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מניעה וטיפול טבעי בשפעת החזירים

שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבעי שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבעי

הנגיף עובר מאדם לאדם דרך הפרשות דרכי הנשימה, מעיטוש, משיעול, מנשיקה, ממגע ידיים על חפצים במקומות ציבוריים הבאים במגע עם הווירוס ונגיעה בידיים המזוהמות בפה ובאף לאחר מכן, משימוש בכלי אוכל משותפים, בנסיעה בתחבורה ציבורית, בטיסה ובמקומות הומה אדם סגורים.

תקופת הדגירה היא בין 5 ימים לשבוע. חום של 38 מעלות או יותר ושניים או יותר מהתסמינים כמו:  דלקת גרון, חום גבוה, דלקת ריאות, נזלת, קשיי נשימה, שיעול, כאבי שרירים ומפרקים, כאבי ראש, צמרמורת, סחרחורת, עייפות, בעיות במערכת העיכול, שלשול, הקאות, במיוחד אם האדם חזר ממדינה שבה פרצה המגפה או ששהה בקרבת חולה בשפעת, או שהה במקומות סגורים והומה אדם, מומלץ לקבל טיפול רפואי מתאים ולשהות בבית עד שיתרפא מהמחלה.

האוכלוסייה הנמצאת בסיכון: נשים בהיריון, חולים במחלות כרוניות, אנשים הסובלים ממערכת חיסון חלשה וחולים לעיתים קרובות בדלקות גרון, באלרגיות, במחלות כרוניות או בתשישות כרונית. שפעת החזירים מאופיינת בפגיעה גם באוכלוסיה הצעירה ודווקא אנשים בריאים מעל גיל 60 יותר חסינים מהמחלה.

התמותה מהמגפה עלולה להיות פי 10 משפעת רגילה, הווירוס מחליש מאוד את מערכת החיסון, גורם בהתחלה לכאבי גרון ולחום גבוה ואם לא מטפלים נכון ובמהירות, מתפתחת דלקת ריאות חריפה העלולה לסכן את החיים.

החיסון הוכן על סמך הנתונים שהיו לפני כמה חודשים ולא בהכרח יגן במאה אחוז נגד המוטציות שעברו הווירוסים בינתיים, כמו כן החיסון עלול לפגוע בחולים כרוניים ועלולים להיות לו תופעות לוואי מהחומרים שממנו הוא מורכב  ועדיין מומלץ לקבל את החיסון אם הרופא בכל זאת ממליץ עליו.

הטיפול הטבעי הוא קודם כל על ידי שמירה על היגיינת הידיים והפנים, מאחר וההדבקה בווירוס נעשית דרך הפה והנחיריים,יש צורך לשטוף את הידיים לעיתים קרובות, לגרגר ולטפטף בתוך הנחיריים מי מלח המשמידים את הווירוס (חצי כפית מלח בכוס מים סטריליים לאחר הרתחה) במיוחד לאחר הימצאות במקומות הומי אדם או חשש ממגע עם חולים בשפעת. וכן על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים לטיפול בדלקות בכל הגוף שמקורם מחיידקים, מפטריות,  ומווירוסים וזאת יחד עם כדורים להורדת חום האופייני במיוחד בשפעת החזירים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבעי, שפעת החזירים, מאמרים על שפעת החזירים, כל מה שרצית לדעת על שפעת החזירים- מניעה וטיפול טבע