ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מה זה התחברות מחדש?

מה זה התחברות מחדש?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

בואו להתחבר מחדש רגש הבסיסי ביותר... האהבה.

מה זה התחברות מחדש? מה זה התחברות מחדש?

ריפוי בהתחברות מחדש מוציא אותנו מתחושות של חסימות. התחברות מחדש נותנת לנו יותר מידע על מה מטרתנו בעולם הזה, ועוזרת לנו ללכת בשביל הנכון ביתר קלות. 

התחברות מחדש - מקור השיטה
המדענים מאמינים שההתחברות מחדש הגיעה לכדור הארץ עכשיו בפעם הראשונה עקב השינויים הקוסמיים שהתחילו לקרות לפני שלושים שנה.מאז שנות השמונים המערכת הכוכבית שלנו התחילה את כניסתה לחגורת הפוטונים של שביל החלב. אנחנו נכנסים ויוצאים לתקופות, ולכן יש שינויים דרמטיים במזג האוויר. חגורת הפוטונים היא איזור בעל אנרגיה גבוהה מאוד של אור, והאור מביא עימו מידע. אנחנו יצורי האור, אבל אנחנו לא רואים זאת בקלות בעזרת עיניים אנושיות, אנחנו רואים רק את החומר. כפי שהאטום מורכב מ- 99.9% אנרגיה ורק חלק קטנטן הוא חומר גם כן האדם.

כאשר אנחנו עושים את ההתחברות מחדש אנחנו מחברים מחדש את המרידיאנים אשר נקראו לפעמים קווי האקופונקטורה לקווי הרשת המקיפים את כדור הארץ והלאה למקורות האנרגיה הגבוהה בקוסמוס. פעולה זאת משנה את הדי אן איי (D.N.A) שלנו כדי לעזור לנו להיות מותאמים לזמנים המשתנים. הדי אן איי מושך לעצמו פוטונים (החלקיקים הקטנים ביותר של אור) שמביאים עימם מידע שמזכיר לנו איך להיות בריאים פיזית מנטאלית ורוחנית. האטומים שלנו רוטטים מהר יותר ואנחנו נכנסים למצב של הדהוד הרמוני (Harmonic Resonance) => שתי האנרגיות תואמות, הגוף שלנו נהייה מתואם עם האנרגיה הקוסמית. דוגמה להדהוד לא הרמוני היא כאשר זמרת אופרה שרה בתו מאוד גבוהה וכוס זכוכית מתנפצת.

כאשר אנחנו במצב כה גבוה של אור ומידע אנחנו חייבים לקבל גם את האהבה שבאה עם זה, אחרת אנחנו עיוורים אליה. ההתחברות מחדש היא אהבה, חמלה, אי שיפוטיות, אור ומידע וכמובן אנרגיה. זה בדיוק מה שדר. אריק פרל מפיץ ברחבי העולם וגם מה שאנחנו מקבלים כאשר עושים את ההתחברות מחדש.

מהם אהבה וחמלה?
גרג בראדן, סופר בעל שם עולמי, מדען מחשבים ומורה רוחני, מסביר אהבה וחמלה במונחים מדעיים: כדור הארץ מוקף בשדה מגנטי המגן עלינו מקרניי גאמה קוסמיות. במשך השנים כוחו של השדה הופחת ל7.5 וזה לא יציב. אם השדה מגיע לרמה 0 לא תהיה לנו הגנה מקרניי הגאמה מהקוסמוס. רבע שעה לאחר הטרגדיה ב- 11.9.2001 בניו יורק, החדשות הופצו בכל העולם והייתה קפיצה במדידות השדה המגנטי של כדור הארץ, איך זה קרה? האנושות הגיבו באהבה וחמלה כלפי קורבנות הטרגדיה. אהבה וחמלה שכזו באים מהלב האנושי שחזק פי חמשת אלפים במגנטיות מאשר המוח. התאחדנו בחמלה, באהבה והשדה המגנטי הגיב לכך, אם עשינו זאת אז נוכל לעשות זאת שוב. נוכל לחזק את השדה המגנטי של כדור הארץ אם ניתן לליבנו להקרין אהבה אמיתית וחמלה כלפי אחרים ולא לחכות עד שטרגדיה תגרום לנו לעשות זאת. עתיד העולם שלנו הוא בידיים שלנו, או יותר נכון להגיד בליבנו.

בשבילי ההתחברות מחדש וריפוי בהתחברות מחדש הן דרכים נהדרות לעשות זאת. והדבר המופלא ביותר בקשר לזה הוא הפשטות שלה. אנחנו רק צריכים להיות עם לב פתוח בזמן שאנחנו עושים זאת וכפי שאומרים "תהיה עם לב פתוח כי לב פתוח נותן ומקבל אהבה יותר בקלות".

בנימה אישית יותר ההתחברות מחדש שמה אותנו על דרך החיים שלנו ומוציאה אותנו מתחושות של חסימות. היא נותנת לנו יותר מידע על מה מטרתנו בעולם הזה, ועוזרת לנו ללכת בשביל הנכון ביתר קלות. אנשים שעשו את ההתחברות מחדש נותנים הרבה דיווחים על שינויים משמעותיים בחייהם: הם מסבירים את זה כ"החיים לפני ההתחברות מחדש והחיים אחרי ההתחברות מחדש".

מה קורה בזמן התחברות מחדש?
ההתחברות מחדש נעשית בשתי פגישות בימים עוקבים. כל מפגש לוקח בין 45 דקות עד שעה. התהליך של הקליינט הוא כמו שהוסבר ב"ריפוי בהתחברות מחדש". עושים זאת פעם אחת בחיים ושולחים דיווח על כך למרכז הארצי של התחברות מחדש באמריקה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רות מנשה

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

ריפוי, כל מה שרצית לדעת על, התחברות מחדש, כל מה שרצית לדעת על התחברות מחדש, חסימות