ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מערכת הצ'אקרות

מערכת הצ'אקרות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

צ'אקרות הן מעין גלגלים אנרגטיים בגוף האדם אשר מחברים את שלוש גופי ההילה ותפקידן לדאוג לאיזון אנרגטי של האדם. מה תפקידן של הצ'אקרות וכיצד מאזנים אותן

מערכת הצ'אקרות מערכת הצ'אקרות

צ'אקרות הן כעין גלגלים אנרגטיים בגוף האדם אשר מחברים את שלוש גופי ההילה ותפקידן לדאוג לאיזון אנרגטי של האדם. מערכת הצ'אקרות כוללת מרכזי אנרגיה שהופכים את האנרגיה של החיים, הצ'י, למודעות. הצ'י מגיע מהדופק של הלב, והאנרגיה שלו נשלחת לצ'אקרות כדי לעבור תהליך של עיבוד. הפעולה הזו דומה לפעולת מכונית שהמנוע מייצר את האנרגייה וההילוכים שולטים על כמות האנרגיה שהמכונית צורכת. כל צ'אקרה היא מרכז אנרגיה שנמצא בקצות העצבים באזורים שונים בגוף.

7 צ'אקרות הראשיות, נמצאות לאורך עמוד השדרה ובראש. לכל צ'אקרה יש תפקיד ספציפי משלה, אך יש קשר והשפעה בין כל הצ'אקרות.

לכל צ'אקרה יש שני תפקידים:
1. עיבוד האנרגיה שמגיעה מהלב והפיכתה לתדר שמתאים לאזור הספציפי בגוף. לכל שדה של האנגיה המגנטית הזו, יש תדר ספציפי משלו, וכמו שיש תדר ספציפי לכל צבע, יש צבע ספציפי לכל צ'אקרה. לכל צ'אקרה, יש את היכולת להגדיל או להקטין את האנרגיה שהיא מוציאה או מקבלת.
2. התפקיד השני של הצ'אקרות הוא להתמקד על התדרים של הגישות, האמונות והרגשות שלנו, לכל גישה, יש קוד משלה, שמייצר תדר ספציפי. הצ'אקרה שולחת את התדר הזה למקומות מיוחדים בגוף, ושם מתעוררת מודעות.

שלושת המקומות שמקבלים תדרים מהצ'אקרות הם:
1. הגוף הביולוגי = הבריאות הפיזית.
2. מודעות = אנרגיה ממוקדת ופעילה.
3. הסביבה = האנרגיה שאנחנו מחלקים עם אנשים וחפצים שבסביבתנו.

שבע הצ'אקרות הראשיות:
- צ'אקרה ראשונה – צ'אקרת השורש – שייכת לשבט שלנו ולכל המידע שקיבלנו מהמשפחה, מהדת ומכל התרבות שלנו. אדם מאבד כוח בצ'קרת השורש כאשר הוא נותן לאחרים, לשלוט עליו במקום ללכת עם האמת שלו.
- צ'אקרה שניה – צ'אקרת המין – שייכת לדרך שבא האדם מתנהג עם האנשים בסביבתו. שייכת לשליטה עצמית, להלחם או לברוח. יש בצ'אקרה הזו את האנרגיה של אחדות והיכולת ליצור קשרים עם אנשים אחרים.
- צ'אקרה שלישית – צ'אקרת הסולר פלקסוס – שייכת להערכה עצמית, איך אני מרגיש כלפי עצמי ואיך האחרים מרגישים כלפי.
- צ'אקרה רביעית – צ'אקרת הלב – שם נמצא כל המידע לגבי אהבה ללא תנאי, מה עושה אותנו מאושרים ושלווים. היא המרכז הראשי של הכח של כל הגוף.
- צ'אקרה חמישית – צ'אקרת הגרון – שם נמצא מרכז הביטוי והשליטה על היכולת שלנו לבחור, צ'אקרת זו נותנת לנו את כוח הרצון לבצע את מה שבחרנו.
- צ'אקרה שישית – צ'קרת העין השלישית – היא המרכז המנטאלי של המציאות, האמונות והגישות שלנו לחיים.
- צ'אקרה שביעית – צ'קרת הכתר – היא המרכז שמקבל את הכוח מהאני העליון ומהאנרגיה האוניברסלית.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רות מנשה

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, מערכת הצאקרות, צאקרות, עמוד השדרה, כל צה שרצית לדעת על הצאקרות