ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מה זה תטא הילינג?

מה זה תטא הילינג?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

תטא הילינג היא שיטה הפותחת שער אל תת המודע של האדם ומאפשרת ריפוי תת המודע שלנו

מה זה תטא הילינג? מה זה תטא הילינג?

מה זה תטא הילינג? מאמרים רבים נכתבו על תטא הילינג כאשר בקיצור ניתן לספר על שיטה מדהימה לריפוי תת המודע שלנו. הילינג – ריפוי, תטא – גלי מוח איטיים, גלי חלימה, הפותחים שער אל תת המודע של האדם.

היסטוריה של השיטה: שיטת התטא הילינג פותחה על ידי ויאנה סטייבל מארה"ב לפני 19 שנה, לאחר שנירפאה ממחלת הסרטן באמצעות שינוי אמונותיה האישיים, ולאחר מכן יצאה לחקור במשך שנים כיצד ניתן לחזור על הריפוי עבור אנשים אחרים. לשמחתה היתגלתה השיטה כמשפיעה על ריפוי הגוף והנפש כאחד, ומתאפשרת באמצעות האטת קצב המוח שלנו לגלי תטא.
אם אתם רוצים לשפר את איכות חייכם, את הזוגיות, או לחיות ברווחה כלכלית, אם אתם רוצים לעשות שינוי ולקדם את חייכם, תטא הילינג היא דרך קלה ונעימה לשינוי. השיטה פשוטה ליישום יומיומי, נותנת לכם את ההרגשה שאתם חוזרים הביתה ומובילה אתכם לשינויים בחיים בדרך הטיבעית ביותר האפשרית.

שיטת התטא הילינג מביאה לעולם בעשור האחרון ידע שמשנה את חייהם של אנשים רבים בארץ ובעולם. במסגרת קורסים מרוכזים, בני שלושה ימים אתם לומדים טכניקה שמשנה במוחכם את שורשי תת המודע עליהם התבססו חייכם עד כה. הטכניקה מוציאה שורשים אלה ובונה מחדש באישיותכם רגשות תומכים כמו אהבה, אמונה וביטחון, ובנוסף שותלת אצלכם אמונות חדשות ומיטיבות המקדמות את חייכם. בפועל השיטה עוזרת לכם בהחלמת החיים ובהגשמה של השאיפות והמטרות שלכם.

במחקרים מדעיים התגלה כי תת המודע הוא האחראי העיקרי על יצירת מציאות החיים שלנו כפי שהיא היום. אמונות, זיכרונות, אירועים ורגשות שנצברו במוחנו החל מזמן העוברות, משמשים לנו מאז כזרעים הגדלים להיות מציאות חיינו. תת המודע אוגר בתוכו את מה שעובר עלינו במהלך הזמן ועושה זאת ע"י פעולה אוטומטית של המח מבלי לסנן את המידע. הוא אוגר אירועים שהשפיעו עלינו באופן חיובי או שלילי ואפילו כאלה שהיינו מעדיפים לשכוח. המידע הזה – כולו, מעצב את חיינו, בכל יום מחדש.

שיטת תטא הילינג מציגה בפנינו טכניקה חדשה העוזרת לנו לסנן את המידע השמור ולהוציא מתוכו את הדברים החוסמים והמעכבים. כמו לדוגמא - באירוע של זוגיות שהסתיימה בעוגמת נפש המותיר אחריו אמונות וזיכרונות שמעכבים מציאת בן זוג בעתיד, אנחנו מסננים את הרגשות השליליים שנותרו, שולפים אמונות שנוצרו בגלל אותה פרידה (אינני ראוי לאהבה, זוגיות היא דבר טוב שנגמר לבסוף.. ועוד) מנתקים כבלים אנרגתיים עם בן הזוג הקודם, לומדים את השיעור ההיתפתחותי שבאנו לעבור דרך האירוע, משחררים טינה ופחד מלקחת מחוייבות חדשה ומתקדמים הלאה.

כיצד פועלת שיטת התטא הילינג?
* לימוד כיצד להאיט את קצב המוח לגלי תטא * לימוד טכניקת עבודה על התת מודע תוך כדי שיחה: הוצאת האמונות המעכבות *הוצאת זיכרונות וטראומות מהעבר * הכנסת רגשות מעצימים כמו: ביטחון, אמון ואמונה *הכנסת אמונות מיטיבות כמו: אני ראוי לקבל אהבה, מגיע לי לחיות ברווחה *בדיקת שריר המאמתת את השינוי במוח.
 
מי יכול ללמוד את שיטת התטא הילינג?
 *אדם הרוצה לעבור תהליך ולהתקדם לעבר שינוי משמעותי בחייו
* מטפלים הרוצים להוסיף כלי זה לקליניקה
* מיועד לכל טווח הגילאים

איך השימוש בתטא הילינג תורם לחייכם?
בעזרת שינוי האמונות, סינון הרגשות והטמעת אמונות ורגשות חדשים ומעצימים:
* נוצרת לכם יכולת להתקדם בחיים *נוצרת לכם יכולת קבלת החלטות * מתקבלת אצלכם היכולת להגשים את השאיפות והמטרות שלכם *אתם מתחברים למישור של ריפוי פיזי ונפשי *מתפתחת אצלכם ראייה אינטואיטיבית *מתקבלת אצלכם יכולת לחיות ברוגע ובשלווה *מתקבלת אצלכם יכולת השפעה חיובית על הסביבה *אם אתם במקצוע טיפולי, הטכניקה משדרגת ומעצימה את רמת האיבחון ויכולת הריפוי שלכם.

אפשרויות לימוד השיטה:
תטא הילינג נלמדת ברחבי הארץ והעולם ע"י מיטב המורים שבחרו בשיטה כדרך חיים. הטכניקה מועברת בצורת קורסים מרוכזים בני כמה ימים ברמות שונות למתחילים, מתקדמים והלאה. תטא הילינג מפתחת לכם התבוננות מזוית האחרת על החיים ומאפשרת היתפתחות מודעת בכלי לשימוש יומיומי.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תטא הילינג, הילינג, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על תטא הילינג, ריפוי תת המודע