ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מים הם חיים והחיים הם מים

מים הם חיים והחיים הם מים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מים הם חיים וכל יצור חי על כדור הארץ זקוק לחומר הבסיסי והקסום הזה. יש להם את היכולת לשמור עלינו בחיים וגם את היכולת להרוג אותנו, לכן צריך להתייחס אליהם בכבוד רב.

מים הם חיים והחיים הם מים מים הם חיים והחיים הם מים

מים הם חיים וכל יצור חי על כדור הארץ זקוק לחומר הבסיסי והקסום הזה. יש להם את היכולת לשמור עלינו בחיים וגם את היכולת להרוג אותנו, לכן צריך להתייחס אליהם בכבוד רב. אין חומר גמיש יותר בטבע מהם ובאותו הזמן הם יכולים להמיס אבנים ולהזיז הרים. זה החומר היחיד בטבע שיכול להיות בשלושה מצבים – מוצק, נוזל וגז. ההרכב שלהם הוא שני אטומי מימן ואטום אחד חמצן, אך המבנה של המולקולות שלהם זה מה שקובע את התכונות שלהם כמו היכולת לצלם את הסביבה ולהעביר אינפורמציה ממקום למקום. הודות לעבודה של מאסארו אמוטו (מדען יפני מודרני) אנחנו יכולים לראות בתמונות את התכונות האלו ועליהם נפרט בהמשך.

מים וגוף האדם
הגוף של בני האדם בנוי כמו ספוג, יש לו 60 טריליון תאים או יותר וכל תא הוא כמו בריכה המלאה במים. אומרים ש"אנחנו עשויים ממה שאנחנו אוכלים" אך יותר חשוב מזה הגוף ונפש שלנו מאוד מושפעים ממה שאנו שותים והאיכות של המים קובעת את האיכות של הבריאות שלנו. 70% מהגוף שלנו הם מים. עובר בשלב הביצית 99% מים, במשך ההיריון הוא שוחה במי שפיר ובלידה התינוק 90% מים. בגיל הזקנה לגוף יש רק 50% מים.

באיברים של הגוף – המוח 75% מים, העצמות 25% מים, הדם 83% מים. אפשר לחיות חודש בלי אוכל אך שבוע בלי מים יגרום למוות. אם הגוף מאבד 50% מהמים שלו אנחנו מתים. אך אפשר למות גם מהרעלת מים כי עודף במים שוטף את המינרלים החיוניים מהגוף, גם הכליות נהרסות מהעבודה שהן צריכות לעשות כדי להוציא את עודף הנוזלים מהגוף. מים ששותים נשארים רק 5 דקות בבטן ונספגים לתוך יתר הגוף. אדם מבוגר צריך לשתות 2 ליטר מים ביום רגיל וקצת יותר עם המזג אוויר מאוד חם. היום חיים על כדור הארץ 7 מיליארד נפשות ולמיליארד מהם אין גישה למים שראויים לשתיה. כל שנה 5 מיליון אנשים (חצי מהם ילדים) מתים בגלל זה. המספר הוא פי עשר מאלו שמתים כתוצאה ממלחמות. הנתונים האלו מהסרט "המסתורין של המים".

ההיסטוריה של המים
לפי המדענים מיד אחרי המפץ הגדול לפני 13.7 מיליארד שנה הופיע היסוד מימן ב90% מהיקום ובהמשך הופיע חמצן. השילוב של שתי חלקי מימן עם חלק אחד של חמצן גרם ליצירה של מים. הם חושבים שבקוסמוס המים היו קפואים לאחר מכן הגיעו לכדור הארץ ( שנוצר לפני 3.5 מיליארד שנה ) בכוכבי שביט ענקיים של קרח שנמסו כאשר הם נחתו על הפלנטה שלנו. לכן נוצרו הימים, האגמים, הנהרות והקרחונים הענקים שבקוטב הצפוני והדרומי. 70% עד 75% מכדור הארץ מכוסים במים. אותם מים נמצאים על כדור הארץ לפחות שני מיליארד שנה, יש סיכוי שהמים ששתינו היום הם אותם מים שהדינוזאורים שתו. איך זה קורה? המחזור של המים בכדור הארץ הוא מעגל סגור, המים מגיעים מהאטמוספרה איפה שהיו בצורת אדים, נופלים כגשם, טל או שלג על הארץ או ולתוך הים, עוברים פילטרציה (סינון) דרך האדמה ושוב חוזרים לאטמוספרה כאדים. בתוך 100 שנה יחידה אחת של מים יכולה לבלות 98 שנה בים, 20 חודשים כקרח, שבועיים בנהרות או אגמים ושבוע שוב באטמוספרה. מכל המים שנמצאים במעגל הסגור הזה 80% מהם נמצאים על כדור הארץ ו20% מהם נמצאים באטמוספרה ומתחת האדמה בו זמנית. רק 2.5% הכול המים שיש על כדור הארץ הם מים מתוקים.

מים כדרך החיים שלנו
במשך ההיסטוריה בני אדם נתנו למים חלק גדול בטקסים של חיים ומוות, תינוק שנולד מיד מקבל שטיפה של מים נקיים, יש דתות שמברכות אותו עם מים קדושים כסמל לקבלתו לדת הספציפית הזו. בהודו נהוג לפזר את האפר של המתים על נהר הגאנגס. אצל המוסלמים נהוג לטהר את הגוף עם מים לפני תפילה. ליהודים הטבילה במקווה היא מצווה גדולה גם לנשים וגם לגברים. בראש השנה יש את טקס התשליך- תפילה ליד גוף גדול של מים, המים מנטרלים את הדברים השלילים של המתפללים. במערב גישה קלה למים היא סמל של אנשים עשירים,לדוגמה- בריכות פרטיות, ג'קוזי ויכטות, אפילו אומרים שאדם עשיר לפי מספר השירותים והאמבטיות שיש לו בבית.

איך המים משקפים את המודעות שלנו
כאשר מים קפואים מצולמים רואים שהמולקולות שלהם לוקחות צורה שמשקפת את התדרים שהם ספגו מהסביבה. המדען מאסארו אמוטו מיפן גילה את זה כאשר הוא הקפיא דוגמיות של מים ממקומות שונים בעולם וגם מים מזקוקים שהיו חשופים למחשבות, תפילות ומילים כתובות (בשפות שונות). הוא צילם את הקרח מתחת למיקרוסקופ בתנאים של מינוס 4 מעלות צלסיוס, את התוצאות הוא פירסם בשלושה ספרים "מסרים מהמים", "הכוח האמיתי של מים" ו "החיים הסודים של מים".
התוצאות מדהימות וגורמות לאנשים להבין את הנושאים הבאים:
1. ההשפעה שיש למחשבות ומילים שלנו על מים ואנשים אחרים.
2. הכוח שיש לתפילות להשפיע על מים ואנשים.
3. הנזק שחוסר מתן תשומת לב יכול לעשות לאנשים.
4. באילו מאכלים ומים יש את התדרים הגבוהים יותר.
5. היכולת של המים לצלם את הסביבה שבה הם נמצאים.
6. היכולת של מים לרפא דרך הומיאופתיה.
7. ההשפעה של מוסיקה וצלילים על מים.

התדרים של תודה ואהבה
המולקולות של המים הפכו לקריסטלים יפים כאשר אמרו להם תודה או כאשר המילה "תודה" היתה כתובה על המבחנה שבו נמצאו. גם כך קרה עם המילה "אהבה", וכאשר שתי המילים היו ביחד "תודה ואהבה" הקריסטלים היו מיוחדים ביופי שלהם. המסקנות של אמוטו כאשר נותנים או מקבלים משהו באהבה ואומרים "תודה" זה משקף את האהבה בחזרה לכן התדר של "תודה" הוא כפול מהתדר של "אהבה".

הכוח של תפילה
אמוטו צילם דוגמית מהאגם "ביווה" האגם הגדול ביותר ביפן כאשר היה במצב של זיהום סביבתי, ושוב הוא צילם דוגמית מהאגם אחרי ש- 350 אנשים וכמרים בודהיסטים התפללו אליו. אין צורך לתאר את התוצאות במילים כאשר יש תמונות ברורות, אומרים שתמונה שווה אלף מילים ובמקרה הזה זה באמת נכון. ראו את התמונות למטה.

הנזק שחוסר מתן תשומת לב עלול לגרום
בהמשך אמוטו ושותפיו עשו ניסויים עם אורז שהיה מבושל במים רגילים. הם חילקו את האורז לשלוש צנצנות סטריליות, סגרו אותם באופן הרמטי, שמו אותם ביחד בכיתה בבית ספר ביפן וביקשו מהילדים לשבוע אחד להגיד לאורז בצנצנת הראשונה "אני אוהב אותך", לאורז בצנצנת השנייה "אני שונא אותך" ולאורז בצנצנת השלישית לא להתייחס. כעבור שבוע האורז בצנצנת הראשונה קיבל צבע מעט צהוב וריח של תסיסה. האורז בצנצנת השנייה קיבל צבע שחור וריח לא נעים. האורז בצנצנת השלישית היה שחור, רקוב עם ריח מסריח. בהמשך הם הקרינו את המילה "אהבה" על שתי הדוגמיות האחרונות, חל שיפור בריח של האורז שמקודם היה חשוף לשנאה אך האורז שלא קיבל שום תשומת לב לא השתפר. אמוטו אמר שמזה אנחנו יכולים להבין עד כמה שזה חשוב לתת לתינוקות וילדים (שהגוף שלהם 90% ו80% מים) תשומת לב כאשר הם גדלים כי אחרי כך זה מאוחר מדי כדי לתקן את הנזק שנגרם להם.

הומיאופתיה
היפוקרטס "האבא של הרפואה" שחי לפני אלפיים שנה כתב את הטיפולים הראשונים בהומיאופתיה בחלק הראשון של המאה ה-19. המדען הגרמני סמואל חאחנימאן פיתח את השיטות של "לטפל ברעל עם רעל או לטפל במחלה עם דוגמית קטנה של אותה מחלה". בהומיאופתיה מדללים את החומר בכמות גדולה של מים עד שכמעט ולא נשארים סימנים מהחומר, המים מצלמים את התדרים של החומר ומעבירים את התדרים המרפאים האלו למי ששותה את אותו. ב 1988 המדען הספרותי ג'ייק בנוינסתה גילה את אותו הדבר עם תרופות כאשר העובדת במעבדה שלו דיללה בטעות תרופה מסויימת עם יותר מדי מים, התוצאות של היכולת לריפוי של התרופה המדוללת היו כמו התוצאות של התרופה הלא מדוללת. הוא פירסם את התוצאות אך לא קיבל תגובות חיוביות מעולם המדע האורתודוקסי. השאלה היא האם המפעלים הגדולים של התרופות היו יכולים להפסיד מהרווחים שלהם אם המדענים היו לוקחים יותר ברצינות את התוצאות של בנוינסתה?
אמוטו חשב על העבודה של בנבינסתה ושאל את עצמו איך אפשר להוכיח שלמים יש יכולות לזכור את התדרים של חומרים שפעם היו בהם? במילים של אמוטו "כאשר הלב שלך פתוח לאפשריות אתה מתחיל להבין דברים קטנים אך משמעותיים" הוא זכר שאין שתי פתיתי שלג שממש דומים וזה גרם לו לחקור את הנושא עם הצילומים של מים קפואים. דרך התמונות שלו אפשר להבין ויזואלית איך התדרים של הומיאופתיה עובדים.

תדרים וצלילים
בודהה אמר "לדבר אשר אפשר לראות אין צורה, ולדבר שאי אפשר לראות יש צורה". הפירוש של המילים האלו מוסבר בפיזיקת הקוונטים כאשר המדענים גילו עם מיקרוסקופים שלחלקיקים הקטנים ביותר של האטום אין חומר יש רק תדרים ותנועה. הנתון שכל דבר עשוי מאטומים וכל דבר נמצא בתנועה מתמדת נותן לנו לדעת שלכל דבר יש צליל ספציפי משלו, תלוי בתדרים. לאוזן האנושית אין את היכולת לשמוע את כל הצלילים האלו וטוב שכך, אחרת היינו משתגעים, אך למים יש את היכולת להעתיק את הצלילים ותדרים האלו וגם את התדרים של צלילים שאנחנו כן יכולים לשמוע. רואים את התוצאות שוב בתמונות של אמוטו. המולקולות של המים הפכו לקריסטלים יפים כאשר הם שמעו מילים יפות ומוסיקה מרגיעה. מילים קשות ומוסיקת מטאל מנעו מהמים מלעשות קריסטלים. הפקודה "תעשה את זה" גרם לקרח לקחת צורה כמו עין מאיימת והמילים "בואו נעשה את זה" גרמו לקרח להפוך לקריסטלים יפים. גם מוסיקה קלאסית גרמה לקריסטלים יפים להופיע כאשר מוסיקת הרוק גרמה לצורה של תוהו ובוהו. אם מילים קשות או מוסיקה עם צלילים קשים יכולים לעשות זאת למים, איך הם משפיעים עלינו שהמוח שלנו הוא 85% מים?

מים עושים מרק מיסודות שבטבע כמו אבץ, ברזל וכו'. ואנו שותים אותו מבלי לדעת את התופעות הלוואי
בטבע יש 108 יסודות כמו אבץ, ברזל,עופרת, כספית וכו'. באמונה הבודהיסטית אדם נולד עם 108 תשוקות ותכונות ובספר של אמוטו הוא מדבר על מכונה שמגלה את התדרים של היסודות מהטבע וגם את התדרים של התכונות של בני אדם. הוא גילה קשר חזק בין עצבנות לכספית, עצב ודיכאון לאלומיניום, חוסר ביטחון לקדמיום, חוסר אונים לפלדה ולחץ נפשי לאבץ. גם בסרט "המסתורין של מים" מדברים על הידע העתיק שלמים שנמצאים בכלים עשויים מכסף יש תכונות של ריפוי. המסקנה היא שצריכים להיזהר איזה מים אנחנו שותים אך לכל דבר שלילי יש פתרון חיובי ומים שקיבלו ברכות יכולים לנטרל מחלות ולמנוע נזקים. בסרט הם סיפרו על חמש פליטים בסירה קטנה בים שבוע שלם ללא מים טריים, הם שתו מי ים ושרדו. המנהיג שלהם סיפר שהוא בירך את המים ודמיין לעצמו שהם טריים, שתה אותם והרגיש טוב, אחרי זה גם חבריו לסירה גם שתו את המי ים וגם הרגישו טוב. בנוסף, גם סיפור על אסיר בבית כלא באירופה בימי הביניים שקיבל רק מים מזוהמים לשתות ונשאר בבריאות שלמה. הסוהרים חשבו שהוא היה מכשף ועינו אותו עד שהוא סיפר להם את האמת שהוא בירך את המים לפני ששתה מהם ושזה מה ששמר על הבריאות שלו. מים שמקבלים את הברכות שלנו מברכים אותנו בחזרה.

מים מצלמים את הסביבה
אמוטו גם מראה לנו תמונות של מים קפואים שהקריסטלים שלהם היו מאוד דומים לסביבה היכן שהמים היו. זה כולל קריסטלים עם צורות של פרחים ועצים ואפילו קריסטל עם צורה של החלון שהיה בכנסייה היכן שהמים היו בו לפני כן. אין סוף ליכולות של מים להפתיע אותנו ובעתיד יהיו עוד הרבה תגליות מעניינות לגבי מים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על רות מנשה

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

מים, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על מים, יסוד המים, מים וגוף האדם