ראשי | בריאות | רפואה משלימה | פאלם רפלקסולוגי תרפי

פאלם רפלקסולוגי תרפי

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

פאלם רפלקסולוגי תרפי היא שיטת טיפול המסייעת להתגבר על כאבים נפשיים ופיזיים ומשפרת את היכולות וכל זאת באמצעות גירוי של קווים ונקודות בכף היד.

פאלם רפלקסולוגי תרפי פאלם רפלקסולוגי תרפי

פאלם רפלקסולוגי תרפי היא שיטת טיפול הנעשית באמצעות לחיצות במקומות מסוימים בידיים. מקור השם רפלקסולוגיה מהמילה השתקפות. העקרון המנחה הוא שלכל איבר בגוף, קיימת נקודה מקבילה בכפות הידיים ולחיצה, עיסוי או טיפול בנקודה הנכונה בכף היד, תשפיע על האיבר המקביל בגוף. בשיטת הפאלם תרפי על ידי גירוי במקומות וקווים בכף היד המייצגים גם תכונות נפשיות יש באפשרותנו לגרום לשינויים ברגשות באופן מהיר, מאחר והקשר יד-מוח הינו ישיר ואינו תלוי ברצון האדם להשתנות, עצם הנגיעה בנקודה הספציפית תעשה את העבודה.

השיטה מסייעת להתגבר על כאבים נפשיים ופיזיים  ומשפרת את היכולות וכל זאת באמצעות גירוי של קווים ונקודות בכף היד. לחיזוק המודעות ולמהירות בריפוי אנו נוגעים בנקודה שאנו רוצים לעבוד עליה ומשלבים שאלות הבהרה, אמירות, משפטים חיוביים בשילוב הנהון בראש.

התרפיה מבוססת על הקשר העצבי אנרגטי של היד והמוח, מהמוח ליד ומהיד למוח ומיועדת לטיפול בבעיות רגשיות נפשיות ופיזיות רבות מגוונות: כעסים, רגשות שליליים, טיפול בדכאונות, חרדות, מתחים, פחדים, טראומות עייפות כרונית, וכן לשיפור היכולות.

מיפוי המוח מראה שכף היד, למרות שהיא מהווה חלק קטן מגוף האדם, תופסת באופן יחסי מקום ייצוג גדול מאוד במוח, בחלק הסנסורי והמוטורי.

במשך שנים הוכח ותועד על ידי חוקרים שונים של מבנה המוח ותפקודו, שגירוי במשך מספר דקות באזורים מסוימים במוח, באופן ישיר ועקיף, מעלה מגוון רגשות (בהתאם למקום הגירוי המוחי), מחרדות ופחדים ועד להרגשת הנאה ושלמות נפשית.

גירוי המוח הוכח כמעורר רגשות של כעס, שנאה, אשם, אהבה וכן זיכרונות ילדות. בעזרת אלקטרודות אשר הונחו במספר מקומות במוח, החוקרים היו מסוגלים "להדליק" ו"לכבות" תגובות נפשיות שונות.

השיטה הוכרה ע'י משרד החינוך בקליפורניה כחינוך מתמשך וכן ע'י ארגון האחיות, ההיפנותרפיסטיים, הפסיכולוגיה האנרגנטית ועוד.

במהלך הטיפול ניתן לקבל כלים לעזרה עצמית! לאחר הטיפול יש תחושת נינוחות, מטופלים רבים מדווחים על שיפור בריכוז, ירידה במתח ובלחצים ובשיפור בעיות תפקוד. השיטה חזקה ובטוחה לשימוש.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד"ר רינה מורדו PHD.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

רפואה משלימה, טיפולים ברפואה משלימה, טיפול טבעי, פאלם רפלקסולוגי תרפי, שיטת טיפול