ראשי | בריאות | רפואת שיניים | השתלות שיניים ביום אחד - פתרון מהיר לחיוך מלא ועשיר

השתלות שיניים ביום אחד - פתרון מהיר לחיוך מלא ועשיר

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לצד האפשרות לעבור טיפולי השתלות בשיטות וותיקות וארוכות יותר, ניתן לבחור בטיפולים חדשים של השתלות ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד - פתרון מהיר לחיוך מלא ועשיר השתלות שיניים ביום אחד - פתרון מהיר לחיוך מלא ועשיר

מאז שהחלו רופאי שיניים לעסוק בשיקום הפה תוך שימוש באמצעים חדשניים כגון שתל דנטלי (תחליף לשורש השן, שעשוי סגסוגות איכותיות), חלה התפתחות עצומה בתחום. לצד האפשרות לעבור טיפולי השתלות בשיטות וותיקות וארוכות יותר, ניתן לבחור בטיפולים חדשים של השתלות ביום אחד.

טיפולים חדשניים אלה, שנותנים פיתרון מצוין ומחזירים את החיוך לפנים ואת האור לעיניים, אינם רק מהירים יותר. מדובר בטיפולים שההחלמה מהם קצרה, טיפולים של השתלת שתלים דנטליים הכרוכים באי נוחות מינימאלית.

חשוב לציין שהשתלות כאלה יכולות להועיל לסוגים שונים של מטופלים. זהו טיפול שיכול לתקן מצב של חסר של כמה שיניים בודדות, אבל גם יכול לעזור במקרה שמדבור בטיפול מורכב יותר. גם אנשים שזקוקים להשתלת מספר רב של שיניים יכולים למצוא מזור ולשוב לחייך במהרה.

חשיבות המומחיות
השתלת שיניים איכותית מחייבת טיפול שניתן על ידי רופא מנוסה, ברמה הגבוה ביותר. בשנים האחרונות הפך טיפול זה, שנועד להחזיר את התפקוד הדנטאלי לקדמותו, לפופולארי מאוד בישראל. מדובר בטיפול כירורגי, אותו מציעים על ידי רופאים רבים, חלקם מנוסים מאוד וחלקם חסרי ניסיון, וזאת בשל העדר תקנות משמעותיות בתחום.
לאור מצב דברים זה, ניתן למצוא מרפאות שיניים שמציעות טיפולים שנעשים בשיטה אחת בלבד, לצד מרפאות שמציעות גם טפולים חדשניים, שהם המילה האחרונה, כגון השתלות אול און 4, או שיטות נוספות שמאפשרות את קיצור זמן ההחלמה והתאוששות מהירה.

השתלה ביום אחד
השיטות הישנות יותר של השתלות שיניים, שהתבססו על טכניקות וותיקות, הצריכו טיפול ניתוחי דו שלבי. חסרונות השיטה הזו ברורים – יש צורך בחתך כירורגי שנעשה פעמים, והדבר כרוך בהחלמה ממשוכת, בכאבים כפולים, ובתקופת המתנה ממושכת לפני היכולת לחזור לשגרה מלאה.

הטכניקות החדשות של טיפולי השתלות שיניים ביום אחד בלבד נותנות פיתרון חסר תקדים בתחום של שיקום הפה מצד אחד, ובתחום של אחוזי הצלחה מצד שני. כאשר הטיפול נעשה על ידי רופא מומחה, הרי שאחוזי ההצלחה אינם נופלים מאלה של השיטות הישנות, ונחסכים מן המטופל החסרונות של הטיפול הממושך.

איך זה עובד
כמו כל טיפול של השתלה, גם השתלה ביום אחד מתבססת על העובדה שלפני הכנסת השן המלאכותית יש להתקין שתל איכותי שמהווה תחליף לשורש השן. אבל, בעוד שבטכניקות הישנות השתל מוכנס למקומו ולאחר מכן ממתינים להחלמה מלאה שמכסה את השתל, הרי שבהשתלה חדשנית המצב שונה.

בשיטה החדשה, מוכנס השתל למקומו ומוצמד ללסת, כאשר הקצה העליון שלו נותר חשוף לצורך המשך הטיפול. הטכניקה, שמצריכה מומחיות מיוחדת, נועדה למנוע את הצורך בהתערבות כירורגית נוספת לאחר כמה חודשים, שתחשוף את הקצה העליון של השתל. בצורה כזאת, לאחר שההחלמה של האזור שאליו הוכנסו השתלים מסתימת, ניתן להמשיך בטיפול במהירות וללא כל ניתוח.

מדובר, ללא ספק בדרך הנכונה לחזור לשגרה, ללא כאבים מיותרים, וללא עיכובים.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

רפואת שיניים, שיניים, השתלות שיניים, טיפולי השתלות, השתלת שיניים ביום אחד