ראשי | זוגיות ויחסים | זוגיות מושלמת? לא רק באגדות!

זוגיות מושלמת? לא רק באגדות!

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

רוצים ליהנות מזוגיות מושלמת? להיות מאוהבים ומאושרים לנצח נצחים, ממש כמו באגדות? הנה כמה עצות שימושיות להעצמת האהבה ביניכם. זוגיות על פי הקבלה. לגזור ולשמור!

זוגיות מושלמת? לא רק באגדות! זוגיות מושלמת? לא רק באגדות!

השאלה "איך לבנות זוגיות מושלמת?" העסיקה את האנושות מאז ומתמיד. החל משירה וספרות, דרך סרטי הוליווד ומדריכי ה-"זוגיות בגרוש" וכלה באינספור מדורי היחסים באינטרנט - כולם כאחד ניסו לספק לנו את נוסחת הקסם לחיי זוגיות מאושרים.
לפעמים הטיפים עובדים, והקשר מרגיש כמו הדבר הכי טוב עלי אדמות, אבל לפעמים משהו מקלקל לנו וגורם לכך שהיחסים, איך לומר, לא בדיוק משקפים את מה שרואים בסרטים... וכאן, בדיוק כאן, טמון המפתח לחיי זוגיות מושלמים. אם נגלה מה מפריע לנו להסתדר עם בחיר לבנו, נוכל למנוע את הסכסוך הבא ולהפוך את הזוגיות למה שתמיד חלמנו עליו.

אז מהו אותו גורם מפריע?
האגו שלנו, אומרת חכמת הקבלה.
אנחנו עסוקים כל כך במה אנחנו רוצים מהזוגיות ובמה אנחנו מקבלים ממנה, עד שלפעמים, למרות אהבתנו לבן הזוג שלנו, אנחנו שוכחים לבדוק מה הוא באמת רוצה.

בעולם המהיר והעצבני של היום אנו מבלים חלק ניכר מהזמן בניסיון לספק את הרצונות השונים שלנו. מסעדות טובות, מין, שופינג, זוגיות, קריירה ושליטה, הם רק חלק מהדברים שבהם אנו חושקים. ואין עם זה כל בעיה. טוב, אולי יש בעיה אחת: קצת אחרי שהשגנו את מה שרדפנו אחריו, כבר מתחשק לנו משהו אחר, מעניין יותר, וכך אנחנו שוב פותחים במרדף חדש ומרגש יותר, עד העונג הבא.

זוגיות... עיקרון זה לא פוסח גם עליה. אם בהתחלה, כשרק נפגשנו, עפו בינינו ניצוצות, היינו מאוהבים עד הגג ובן הזוג נראה לנו לפחות כמו הנשמה התאומה שלנו, אז לאט לאט התחושה הזאת מתחילה לדעוך. פתאום, נראה לנו שהוא מתחיל לרצות יותר לעצמו ולהתחשב פחות ברצונות שלנו, אך למעשה, בן הזוג משמש רק ראי לאגו שמתפתח בנו. לו היה מתאפשר לנו להעיף מבט חטוף אל תוך עצמנו, היינו מגלים שגם אנחנו מחפשים בדיוק את זה, כלומר, את התועלת המקסימלית עבורנו.

איך מתגברים על האגו הערמומי?
שלב א' - איך זוגיות נהרסת? הכירו באגו...

על בני הזוג להיות מודעים לאגו ההרסני שקיים ביניהם. אותו אגו שמפרק כל זוגיות טובה, בכך שדוחף כל אחד מבני הזוג להתעניין בסיפוק רצונותיו האישיים בלבד. הבעיה היא שההכרה באגו כשורש כל הרע נשכחת מיד מהלב, והרגשת הניכור משתלטת על היחסים. לכן על שני בני הזוג מוטלת האחריות לשמור על ערנות מתמדת ולהתמודד באופן קבוע עם האגו הערמומי, וכך הם יבטיחו לעצמם חיי זוגיות "מהסרטים".

שלב ב' - התפתחות משותפת בונה זוגיות מושלמת
על פי הקבלה, זוגיות וחיי הנישואין הם תהליך רוחני שמטרתו לחבר בין הגבר והאישה לאחד שלם. בדיוק בשל כך כינו אותנו חז"ל "פלג גופא" (חצי גוף) - כדי לרמוז לנו שרק באיחוד בין יסודות נפרדים וקוטביים יכולות להיווצר הרמוניה ושלמות.

אם ברצוננו להעלות את הזוגיות שלנו על דרך המלך, עלינו לגלות בינינו את האהבה, את הוויתור ואת השיתוף. בני זוג שמסוגלים להציב בבסיס הקשר שלהם מטרה נעלה מטובתם האישית, מתחילים להרגיש כיצד הם מתעלים מעל הקונפליקטים שקיימים ביניהם ברמה הגשמית. הם מבינים כי המתנה הנפלאה ביותר שהם יכולים להעניק זה לזה היא אותו יחס טוב והתחשבות הדדית שמובילים להתפתחות משותפת. תהליך נפלא זה מסייע רבות לבניית חיי זוגיות מאושרים, ואף מקנה לזוגיות שלהם משמעות עמוקה ואמיתית.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

זוגיות, זוגיות מושלמת, העצמת האהבה, זוגיות על פי הקבלה