ראשי | מומלצי האתר | מיכאלה מעוז - חשיבה הכרתית שיטת ימימה במודיעין

מיכאלה מעוז - חשיבה הכרתית שיטת ימימה במודיעין

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הכנסו לכל המידע על מיכאלה מעוז - חשיבה הכרתית שיטת ימימה במודיעין. לקבלת יעוץ אישי ממיכאלה מעוז התקשרו בכל שעה: 072-2285453

מיכאלה מעוז - חשיבה הכרתית שיטת ימימה במודיעין

שמחים להכיר לכם את מיכאלה מעוז PsyD - מטפלת מוסמכת בשיטת ימימה- חשיבה הכרתית.

בנוסף, מיכאלה מטפלת ב- NLP, בשיטת אלבאום בשילוב פסיכותרפיה גופנית, מנחת קבוצות , מדריכה מטפלים בפסיכותרפיה גופנית ומנחי קבוצות, ד"ר PsyD בפסיכולוגיה (Professional School of Psychology - CA, USA - בה התואר מוכר) ועוד.

הבעיות והנושאים שמיכאלה מטפלת בהן - לחץ, סטרס, יציאה ממצבי תקיעות, הפגת פחדים, חרדות וכעסים, קשיים תפקודיים ורגשיים, קושי ביצירת ושמירת קשרים, טראומות, לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז, בעיות התפתחותיות, הפרעות שינה, התנהגויות כפייתיות, דימוי עצמי וכישורים חברתיים נמוכים, שינוי דפוסי חשיבה ופעולה מכשילים וכד'.

מהי שיטת ימימה:

החשיבה ההכרתית מניחה כי בכל אחת מאיתנו יש מהות (החלק הטוב) ויש ילדה (המסמנת את ההתנהגויות המגבילות, את דפוסי הילדות ההישרדותיים שנשארו איתנו גם בבגרות). גם בבגרות יש מצבים בהם מתעוררת בנו הילדה, משכנעת אותנו כי המציאות מסוכנת וכתוצאה מכך אנו מגיבים מתוך הילדה שבנו - מתוך העומס.

בהבנה כי הילדה היא רק חלק מאיתנו ולא כל כולנו, כי הקושי הינו בר חלוף וניתן לשינוי - אנו יוצרים הפרדה בין החלק המהותי שבנו לבין העומס, מקבלים את הדיוק היחסי שלנו, ואת ההתנהגות הרגשית הפנימית שלנו כרגע, תוך השתדלות לתת לעצמנו רגש טוב ולהתקרב לעצמנו. 

עשיית מלאכה על פי העקרונות של חשיבה הכרתית (ידועה בשם 'ימימה') עוזרת לנו לזהות את העולם הרגשי הפנימי שלנו, לקבל את הרגש שעולה בנו ולתת לעצמנו רגש טוב.

נשמע פשוט, אך כמה קשה לנו (לרובנו...) שלא לבקר את עצמנו, לציין את האיכויות שבנו או רק לשמוע אחרים מציינים איכויות אלו.

נכון שהמלאכה תעשה כאשר אנו בטוב עם עצמנו יום יום. כי אז, כשאנחנו בקושי - יש לנו בסיס היכרות ותמיכה שלנו עבור עצמנו.

 

מיכאלה מעוז - השכלה:

PsyD (מ- Professional School of Psychology - CA, USA - בה התואר מוכר). 

MBA - אוניברסיטת תל אביב.

BA - מדע המדינה - אוניברסיטת תל אביב.

 

אודות מיכאלה מעוז:

אני מאמינה כי אנו מהווים מכלול של גוף, רגש, חשיבה ובכולנו - נשמה, וכי עלינו לחיות באופן מווסת את כל הרבדים האלו. אני מביאה זאת לידי ביטוי בכל מפגש - עם עצמי, עם אחרים, בקבוצה ובחדר הטיפולים.

בטיפול בילדים, בני נוער ומבוגרים, באופן פרטני ובקבוצות, אני מאפשרת למטופלי להכיר את עצמם בכל הרבדים כדי ליצור שינוי מיטיב בחייהם, מתוך העצמת יכולותיהם ובקצב הנכון להם.

מחויבת להכיר את עצמי יותר בכל יום, ליישם את שאני מציעה למטופלי ולהעמיק את תחומי הידע שלי. אני מטפלת ומנחה, מקבלת את האחר במקום בו הוא נמצא, מושיטה לו יד שייקח אם יחפוץ, מציעה נקודות מבט אחרות והתנסויות חדשות ומלווה אותו בדרכו למקום חפצו.

בעלת וותק של מעל ל- 12 שנים.

הקליניקה שלי במודיעין.

לשאלות נוספות, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, צרו עימי קשר טלפוני.

טלפון:

072-2285453

קישור לאזור האישי שלי


Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בחרדות במודיעין, מיכאלה מעוז, מיכאלה מעוז המלצות, שיטת ימימה במודיעין, חשיבה הכרתית במודיעין, שיטת אלבאום במודיעין, דמיון מודרך במודיעין, NLP במודיעין, העצמה במודיעין