ראשי | מומלצי האתר | שולמית היימן

שולמית היימן

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

שמחים להכיר לכם את שולמית היימן – מקום בשבילך!

שולמית היימן - מטפלת רגשית הוליסטית ומנחת סדנאות בירושלים שולמית היימן - מטפלת רגשית הוליסטית ומנחת סדנאות בירושלים

אצל שולמית היימן תוכלו להשתתף בסדנאות למודעות והתפתחות רוחנית: לחיות לשמוח לצמוח- סדנאות שיפתחו לכם שער לחיים מתוך עוצמה פנימית, בחירה ומשמעות, חיבור, אהבה ושמחה.

בנוסף תמצאו מענה לבעיות רגשיות, טיפולים הוליסטיים לגוף-נפש-רוח.

שולמית מטפלת רגשית הוליסטית, מטפלת בעזרת חיבור לתת מודע, גשטאלט ופסיכודרמה, הילינג ודמיון מודרך, ריפוי גופנפש, ריברסינג, רפלקסולוגיה, אירידיולוגיה, תטא הילינג ועוד.

מנחה סדנאות למודעות והתפתחות רוחנית, ריפוי, העצמה וצמיחה אישית ומרצה ליהדות.

בעלת ניסיון של מעל ל-עשרים שנה בתחום.

למי הטיפולים שלך מתאימים?
"הטיפול שלי מתאים למי שחווה חוסר שביעות רצון ונחת בחיים, חרדות, דיכאון, לחץ נפשי, תחושת ריקנות וחוסר משמעות, ביטחון עצמי, תקיעות, קונפליקטים פנימיים, תקופות של משבר, קושי במערכות יחסים, כאבים פסיכוסומאטיים וכל נושא שתרצו לקדם בעצמכם ולרפא מבפנים.

בקליניקה שלי יש מקום בשבילכם!

במרחב הזה יתאפשר לכם לפגוש את עצמכם מבפנים, את המקומות החזקים והעצמתים שלכם ואת המקומות שדורשים יחס וריפוי. בעזרת הרפיה ודמיון מודרך ניתן להתחבר לחויות הכואבות שבנפש, לזהות את הדפוסים החלשים שנוצרו בה והכי חשוב לרפא את הכאבים וליצור בתוכנו נפש בריאה, שמחה ומאוזנת, כי אתם ראויים לעוף על החיים!!".

תוכלי לפרט על הסדנאות שלך?
"אני מנחה סדנאות למודעות והתפתחות רוחנית – בגישת מפגש מדרש נשימה ומדיטציה

סדנאות מעצימות ומרפאות שיפתחו לך את השער לחיים מתוך בחירה ומשמעות, חיבור, אהבה, עצמה פנימית ושמחה! 

הסדנאות משלבות:

מפגש- מפגש כן ואמיתי עם עצמנו ועם תחושותינו האותנטיות ומפגש מלב אל לב עם משתתפי

הסדנה.

מדרש- טקסטים מן המקורות היהודיים שמחברים אותנו אל האמת הפנימית שלנו.

נשימה ומדיטציה- תרגילי נשימה, מדיטציה מונחת, והתבוננות פנימית עמוקה פותחים לנו שער

למפגש עם הנשמה שלנו ועם העוצמות המדהימות שבתוכנו שזמינות לנו כאן ועכשיו.

בסדנאות אצלי תקבלו:

- מפגש עם קבוצה איכותית של אנשים שמבקשים להתפתח רוחנית

- מקום שמכיל אותך כמו שאת

- חיבור לעצמך ולאמת העמוקה שלך

- הרפיה ורוגע

- ידע משנה חיים

- חיבור לתדר הגבוה שלך

סדנאות הדגל שלי:

לחיות לשמוח לצמוח- סדנא להתפתחות והעצמה אישית. 

בסדנא נתחקה אחר היעוד שלנו, נלמד לחיות מתוך בחירה ורצון, נלמד לקבל את עצמינו כמו שאנחנו, נלמד לפתוח את עצמנו

לאהבה ולהתחבר לאור מכל מצב שהוא. הסדנה משלבת לימוד מקורות, דמיון מודרך,

תרגילי נשימה, כתיבה, תנועה, עבודה קבוצתית ועוד (20 מפגשים. מקוצר 10 מפגשים)

מה בסדנא:*חיבור ליעוד שלנו *קבלה עצמית *חיזוק הערך העצמי *חיבור לתדר המרפא

של האהבה *שינויי אמונות מגבילות *כלים פרקטיים להתמודדות עם קשיים ועוד.

גוף ,נפש, נשמה- מפגש עם העולם הפנימי שלנו דרך הגוף. 
בסדנא, בעזרת כלים של מדיטציה, דמיון מודרך, נשימה, תנועה, לימוד טקסטים יהודיים, ועוד, נלמד להקשיב לגוף ולנפש ולהעמיק את החיבור לעצמנו ולהיפגש עם העולם הרוחני שלנו דרך הגוף, נתבונן במערכת היחסים ובקשרים שבין הגוף והנפש שלנו ובתפקיד הרוחני של חלקי הגוף השונים, ונקנה כלים לריפוי והתחדשות.(10 מפגשים).

לנשום את החיים- סדנת ריברסינג- נשימה מעגלית: ריברסינג הוא תהליך עוצמתי של ריפוי והעצמה בעזרת נשימה מחוברת. בתהליך הריברסינג הגוף מרפא ומאזן את עצמו, רגשות מודחקים משתחררים, טראומות מתמוססות, אמונות מגבילות ודפוסי חשיבה משתנים והלב נפתח לאהבה. בסדנא: נלמד על הריברסינג, נתמקד במה שאנו רוצים לשחרר, ננשום ונפתח את עצמנו לשינוי שרוצה כבר להופיע בחיים שלנו (מפגש אחד או סדרה של 10 מפגשים)

סדנאות של מפגש אחד בנושאים של מודעות והתפתחות רוחנית סדנאות חווייתיות של מפגש אחד, המשלבות מפגש בין אישי, טקסטים מן המקורות, נשימה ומדיטציה מתאים כתוכן לאירוע חברתי. ניתן להזמין סדנאות נוספות בהתאם לקהל ולאירוע.

כח הריפויי של המחשבה- בסדנא נלמד על התדרים השונים של גלי המוח ועל היכולת שלנו להשפיע עליהם, לצורך התבוננות פנימית וריפוי. נתוודע לכח האנרגטי שלנו ושל מחשבתנו ונתנסה בשליחת אנרגיית ריפוי בתוך הקבוצה.

המעגל הקסום של הרגשות- כיצד נאפשר לעצמנו להרגיש את החיים ואת כל מנעד הרגשות בלי להיתקע בתוכם. נלמד לתת לרגש מקום, לנשום לתוכו ולחזור לשלווה הפנימית שלנו.

את שווה מיליון – איך מחזקים את תחושת הערך העצמי שלנו. דרך סיפור של רבי נחמן מברסלב נתבונן בעצמנו וביכולת שלנו להתחבר לערך האין סופי שלנו כאן ועכשיו.

חמש רמות של תודעה – לפי חכמת הקבלה הנפש שלנו מורכבת מחמש רמות זו על גבי זו מה שמכונה: נר או נפש, רוח, נשמה, חיה, יחידה. בסדנא נברר באיזו רמה אנו חיים, איך מתחברים לרמות גבוהות יותר של המהות שלנו ואיך זה משפיע על חיינו בכאן ובעכשיו."

לסיכום, אצל שולמית היימן תמצאו מענה לבעיות רגשיות, תוכלו לקבל טיפולים הוליסטיים לגוף- נפש-רוח, לחוות סדנאות ריברסינג וסדנאות למודעות והתפתחות רוחנית, שיפתחו לכם את שער לחיים מתוך בחירה ומשמעות, חיבור, אהבה, עוצמה פנימית ושמחה.

מוזמנים לפנות אל שולמית היימן לשאלות נוספות, הרשמה לסדנאות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית.

טלפון:

072-2285799

מידע נוסף, תמונות והמלצות תוכלו למצוא באזור האישי שלי

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול רגשי לילדים בירושלים, פסיכותרפיה, טיפול רגשי למבוגרים בירושלים, פסיכותרפיה ירושלים, פסיכותרפיה גופנית ירושלים, שולמית היימן, טיפול רגשי ירושלים, טיפול פסיכותרפיה ירושלים, פסיכותרפיה מבוגרים ירושלים, פסיכותרפיה הוליסטית ירושלים, קורס העצמה אישית בירושלים, העצמה אישית לנשים בירושלים, העצמה אישית ירושלים, סדנאות להתפתחות רוחנית בירושלים, סדנאות רוחניות בירושלים, טיפולי ריברסינג בירושלים, סדנאות ריברסינג בירושלים