ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | פרדי נאור - תקשור ורוחניות מעשית בקריות

פרדי נאור - תקשור ורוחניות מעשית בקריות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

פרדי נאור - קליניקה לרוחניות מעשית בקריות.
פרדי הוא מיסטיקן, פאראפסיכולוג ומתקשר באמצעות מלאכים, עוסק בגלגול נשמות, בהילינג קבלי וברייקי, קורא ומאבחן דרך הילות, מנחה קבוצות ועוד. בעשור האחרון עברו תחת ידיו המאומנות של פרדי מאות מטופלים שיכולים להעיד על השינוי במהותי בחייהם בזכות המפגשים עימו. בייעוצים האישיים שפרדי מעניק הוא מתקשר עם מלאכים ויוצר עימם ערוץ תקשורת רוחני.

לפני כעשר שנים השתתף פרדי בתוכנית הטלוויזיה "הכוח" והיה אורח קבוע בתוכנית "זמן מיסטיקה". הוא נחשב למומחה בתחומו ומאחוריו וותק של כעשרים וחמש שנים.

פרדי מייעץ בתחומים רבים ומגוונים כגון בעיות בעבודה, תעסוקה, לימודים וקריירה, גירושין, בעיות בזוגיות, בעיות במשפחה, ילדים, פרנסה, מציאת 'החצי השני', הרגשת חוסר ביטחון, הרגשת תקיעות, חוסר מזל, התלבטות לגבי קבלת החלטות חשובות וכד'.

מהו תקשור- מסרים מגיעים אלינו בדרכים שונות: בין אם כששמענו מישהו קורא בשמנו, או לרגע קט ראינו משהו שלא ממש היה שם, או תחושת בטן מוזרה כשאנו מרגישים שמשהו לא תקין קרה, או חלמנו על אדם יקר שכבר לא בחיים… כל אלה, הם למעשה מסרים שמגיעים אלינו מעולמות אחרים ומוגדרים כתקשור. תקשור עם מלאכים מאפשר לנו לתקשר עם ישויות אור מלאות בידע אין סופי.

הטיפולים ברפואה משלימה והייעוצים האישיים מתבצעים בקריית מוצקין.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285914

קישור לאזור האישי שלי

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תקשור, אנרגיה