ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | יוסי אורן - מיסטיקן בראשון לציון

יוסי אורן - מיסטיקן בראשון לציון

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
יוסי אורן - מיסטיקן בראשון לציון

יוסי אורן - מיסטיקן המעניק ייעוץ עסקי, ייעוץ לפתיחת עסק וייעוץ אישי, עוסק בעולם המיסטיקה כמומחה לתקשור כבר עשרות שנים.
 
אני מטפל בחרדות, בעיות בזוגיות, עוזר לנשים שמתקשות להיקלט להריון, קריירה ופרנסה, פתיחת עסק, השקעות, טיפול בילדים עם בעיות וכד'.

אני מתקשר עם 'מדריכים' וישויות מעולמות אחרים. אלה מכוונים אותי לתת את ההכוונה המדויקת ביותר לכל מי שמגיע אליי. ברגע שאני פוגש את האדם, אני מסוגל לראות את ההילה שלו ולקלוט את כל סיפור חייו, מילדות עד בגרות כולל מידע חיוני ורלוונטי לבעיה- שמקורו בגלגולים קודמים. למרות שכל הידע נפרש לפניי בבהירות בצורת תמונות, איני עוסק בניחושים. לכן אני מעדיף שמי שמגיע אלי, צריך לשאול את השאלות המדויקות לגבי התחומים המטרידים אותו ואת הבעיות אותן הוא רוצה לפתור. כך אפשר להתמקד ולהבין מה הסיבות האמתיות שמפריעות לאותו אדם ולתת לו תשובות מספקות ויעילות לפתרון.

תחום התקשור הוא עולם אינסופי המאפשר לכל אדם להעשיר את חוויית קיומו ולשפר את מצבו והתנהלותו לקראת אושר והגשמה. לעיתים מספיק טיפול אחד בלבד ולעיתים - יש להמשיך בתהליך עד שמתקבל השיפור והשינוי הרצוי

ההתמחות שלי היא לראות את נשמתו של המטופל, לדעת מה התיקון שעליו לעשות, אני רואה את הגלגולים כדי לדעת מהיכן הבעיה ומה מפריע לחיות את החיים בהרמוניה.

טלפון:
072-2285918

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

תקשור, ייעוץ עסקי, יוסי אורן, מיסטיקה בראשון לציון, ייעוץ אישי