ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | מירי בת שדה - ייעוץ בקלפי טארוט בגבעתיים

מירי בת שדה - ייעוץ בקלפי טארוט בגבעתיים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מירי בת שדה - יועצת בקלפי טארוט, עץ החיים, אסטרולוגיה ונומרולוגיה. בנוסף לכך, אני גם מטפלת בתטא הילינג, ורייקי מאסטר לפי סמלים יהודיים.

הטיפולים והייעוצים שלי מתאימים לכל אחד ובתחומים שונים, למשל - בעיות של יצירת שפע, בעיות בזוגיות ובמערכות יחסים, קושי ביצירת קשרים חברתיים, משברים, פחדים, טראומות וחרדות, , עבודה, לימודים, קריירה, קשיים רגשיים וכד'.

אני יועצת, מאבחנת ומדריכה לפתרון בעיות והגשמה עצמית, תוך הבנה מה מקדם ומה חוסם בזרימה האנרגטית והרוחנית של הפונה. אני מסייעת בתהליך מציאת הייעוד של האדם והפוטנציאל הגלום בו, על מנת שיממש את ייעודו בחיים.

לפני המפגש, מתבקש הפונה לשלוח תאריך לידה, שעת לידה, שם פרטי, שם משפחה ואת שם האם, וכמו כן, למקד את מטרת פנייתו לייעוץ. במפגש הייעוץ עצמו, האורך שעה ולעיתים יותר, אני מסבירה את הממצאים שהתקבלו מהמפה האסטרולוגית, מעץ החיים ומתורת המספרים  [נומרולוגיה], ובמהלך המפגש אני פותחת בקלפים לשאלות. חשוב לי שהנועץ יצא מהמפגש עם תובנות, ודרכים לשינוי, קידום ושיפור חייו. חשוב לי להקשיב ולהבין את השואל\ת, להתחבר אל המקום שבו הוא או היא נמצאים ולמנף את היכולות, על מנת להביא לצמיחה אישית ולקפיצה אל הייעוד.

הייעוצים שלי מתקיימים בגבעתיים.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285927

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תטא הילינג, רייקי מאסטר, מירי בת שדה, קלפי טארוט במרכז, אסטרולוגיה