ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | ענבל לאורה ברוורמן - רייקי ושמאנזים בפתח תקווה

ענבל לאורה ברוורמן - רייקי ושמאנזים בפתח תקווה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
ענבל לאורה ברוורמן - רייקי ושמאנזים בפתח תקווה

ענבל לאורה ברוורמן - מטפלת ברפואה משלימה, רייקי מאסטר ויועצת שמאנית המשלבת תקשור, אנרגיות, מדיטציות, קלפים רוחניים, קריסטלים, טקסים שמאניים ויעוץ רוחני.

אני מטפלת במקרים של כאבי ראש, טיפול בהפרעות שינה, כאבי פרקים, כאבי שרירים, כאבי מחזור לנשים, בעיות שונות בגיל המעבר, מתח, סטרס, הפרעות עיכול, שחרור חסימות אנרגטיות ברבדים הפיזי, מנטאלי, נפשי ואנרגטי ועוד.

אני מטפלת בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

קורס הרייקי שעברתי חולל עבורי פלאות, ראיתי כי טוב והמשכתי עד רמת מאסטר רייקי, ומאז– כבר כ-13 שנה – אני מטפלת ומלמדת רייקי (שיטת אוסוי המסורתית) בכל הרמות, מרייקי 1 ועד למאסטר.

יש לציין כי בכל העבודה הרוחנית שאני עושה, בין אם מטפלת ובין אם מלמדת, התדרים פתוחים והתקשור זורם אלי ודרכי בכל צעד, אכן זכות גדולה לעבוד כך.

אני יכולה לומר שאני עד היום נפעמת כל פעם מחדש מהתוצאות המשמעותיות שהאנרגיות מחוללות בשיתוף, ובשפה שלי – הרייקי והאנרגיות הן עבודת קסם, השאמאניזם היא עבודת ניסים.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285906

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

רייקי מאסטר, רייקי בפתח תקווה, ענבל לאורה ברוורמן, רפואה משלימה בפתח תקווה, מתקשרת בפתח תקווה, יעוץ רוחני בפתח תקווה, יועצת רוחנית בפתח תקווה, שמאניזם בפתח תקווה, טיפול בבעיות גיל המעבר, טיפול בבעיות גיל המעבר בפתח תקווה, טיפול בכאבי פרקים בפתח תקווה