ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | יוסף בוטו - מטפל בשיטת ד"ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית

יוסף בוטו - מטפל בשיטת ד"ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
יוסף בוטו - מטפל בשיטת ד"ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית

יוסף בוטו - מטפל בשיטת ד"ר נאדר בוטו - שטיפה אנרגטית ובטיפולי רפואה משלימה ואימון אישי בנצרת, במעלות, ברמת גן ופתח תקווה.

שטיפה אנרגטית היא בעצם שיטה על שם אח שלי ד"ר נאדר בוטו, והמטרה שלה היא לפתוח את הצ'קרות ולהזרים את האנרגיה בתוך הגוף ולהגיע לתובנות מה למד המטופל מהמשבר שעבר. יש הרבה אנשים שהם מטפלים בשיטת ד"ר נאדר בוטו.
בעצם מה שמיוחד בטיפול שלי, שאני משלב כמה שיטות טיפוליות שלמדתי במהלך השנים בנוסף לשטיפה אנרגטית כמו: יעוץ לתזונה ובריאות, איזון גוף נפש, שטיפה אנרגטית, דמיון מודרך, הילינג, coaching -יעוץ ואימון אישי ועסקי ו-NLP.

כמטפל לאיזון אנרגטי לגוף נפש ולנשמה, בעל יותר מ-18 שנות ניסיון, אני רואה ייעוד ודרך לסייע למטופל בהגעה לפתרונות, להגשמה, להנאה מהחיים ולשקט פנימי.
בחרתי להיות מטפל מתוך רצון להעצים ולסייע לאנשים ליהנות יותר מהחיים שלהם ולהרגיש את השקט הפנימי ובהסרת מכשולים מחייהם של המעוניינים להצליח לממש את שהם יכולים להיות באמת ולהרגיש את הטעם הטוב של החיים.

בנוסף, אני מטפל ומאמן אישי, בעל תואר שני במנהל עסקים, מרצה בבית הספר לסיעוד ומנחה סדנאות והרצאות בנושאי בריאות, איכות חיים ואימון אישי.
עבדתי בתפקיד אח בכיר ביחידת טיפול נמרץ לב ואח אחראי במחלקת צנתור לב, בית החולים 'הדסה עין כרם' - ירושלים.

הקליניקות שלי הן בנצרת, במעלות-כפר ורדים, בפתח תקווה וברמת גן.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285843

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

יוסף בוטו, רפואה משלימה בצפון, אימון אישי ברמת גן, דמיון מודרך ברמת גן, רפואה משלימה ברמת גן, שטיפה אנרגטית בפתח תקווה, שטיפה אנרגטית בנצרת, אימון אישי בנצרת, דמיון מודרך בנצרת, אימון עסקי בנצרת, אימון עסקי ברמת גן, רפואה משלימה בפתח תקווה, יוסף בוטו כתובת, יוסף בוטו טלפון