ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | רוני בנימין- נומרולוגיה וקלפי טארוט בחיפה

רוני בנימין- נומרולוגיה וקלפי טארוט בחיפה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
רוני בנימין- נומרולוגיה וקלפי טארוט בחיפה

רוני בנימין - נומרולוגית, יועצת בקלפים, מתקשרת ועוד... בעלת מעל  ל-15 שנות ניסיון. רוני בנימין מתמחה בייעוץ לגבי התפתחות אישית, בעיות במשפחה, בזוגיות, בפרנסה, בבריאות, עין הרע, בחירת או החלפת שם ועוד.
 
רוני בנימין עוזרת להתפתח לכיוונים שונים, להוציא כישרונות רדומים, להיפתר מעיכובים, לנקות אנרגיות שליליות וכד', כל זאת בעזרת קלפים אינדיאנים, קלפי טארוט, נומרולוגיה, סוד השם, ציור וכתיבה.
 
במשך כעשרים שנה עסקה רוני בנימין בהוראת אומנות, עד שגילתה את עולם הרוח בדמות קלפים ויכולת תקשור נדירה. כל זה התחבר אצלה באופן טבעי לאהבת האומנות, לצבעים ולסמלים שמופיעים בקלפים ולמשמעויותיהם. היום היא יועצת ומטפלת, מקיימת סדנאות לאומנות, לקלפי טארוט וקלפים אינדיאנים, לנומרולוגיה, מרצה ומנחת אירועים ומפגשים פרטיים. היא גם מגיעה לבתים לאירועי יום הולדת, ערבים לפנויים פנויות, ערבי רווקות, רווקים, חוגי בית או כל אירוע אחר.
 
רוני מעבירה הרצאות וסדנאות בנושאים שונים: קלפי טארוט ורוחניות, נומרולוגיה, קלפים אינדיאנים, סוד אותיות הא'-ב' + נומרולוגיה, הכרת הציור האינטואיטיבי,
פגישה עם קלפי הריפוי של החיות – קלפים אינדיאנים ועוד.
 
רוני בנימין - הוציאה לאור את הספרים "סודם של קלפי החיות האינדיאנים" ו-"סוד האותיות". ניתן להזמין את הספרים באופן טלפוני ממנה ישירות.
 
האני מאמין שלה: אני נותנת כיוון עתידי, ומסבירה למי שיושב מולי כי העתיד אינו חשוב, אלא מה האדם עושה עם הידע הזה ולאן הוא לוקח את הבחירות שלו בחיים. מלבד זאת חשוב לי להעביר מסר כי הטיפול צריך להיות ממקום של צניעות וענווה, כי אני מבינה שזה לא 'אני', אלא כוחות עליונים שעוברים דרכי. ברצוני לציין שאני כואבת מאוד את מה שנעשה בארץ בתחום המיסטיקה. ישנם הרבה מטפלים שעוסקים במה שאני מכנה 'עבודת נחשים וניחושים'. זה בדיוק מה שאסור לנו לעשות על פי המסורת היהודית. המסר שלי הוא שבעזרת התיקשור אני עוזרת לאדם לעזור לעצמו להגיע ליעוד שלו בחייו או למטרותיו. אין בי אינטרס לפאר את שמי אלא לעזור לאנשים אחרים. מבחינת היעוץ והטיפול עצמו - יש מפגשים שמסתיימים בפגישה אחת של תקשור וייעוץ בעזרת קלפי טארוט וקלפים אינדיאנים. יש מפגשים חוזרים כאשר הדברים אינם יכולים להסגר בפגישה אחת. בזמן הטיפול אני יכולה לבקש מהמטופל לצייר לי ציור אשר יוסיף לי פן אחר של הסתכלות עליו.
  
אתם מוזמנים להתקשר אליי לטלפון המופיע כאן.
 
הקליניקה שלי היא בקרית ביאליק.

טלפון:
072-2285845

קישור לאתר שלי

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

רוני בנימין, יועצת בקלפים, נומרולוגית, מתקשרת, בעיות בזוגיות