ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | לואיז ששון - מומחית לשחזור גלגולים באמצעות תקשור

לואיז ששון - מומחית לשחזור גלגולים באמצעות תקשור

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
לואיז ששון - מומחית לשחזור גלגולים באמצעות תקשור

לואיז ששון - מומחית בייעוץ וטיפול באמצעות שחזור גלגולים.
לדבריה, כל מה שקורה לנו בחיים - הוא תוצאה של זיכרונות אירועי העבר (הרחוק מאוד) והפתרון הוא ממש בהישג יד, אם רק תרצו להאמין.

האם שאלתם את עצמכם פעם, מה קורה אחרי המוות? האם הנשמה נצחית? האם אותו ניצוץ אלוהי הנמצא בגופנו הגשמי מתגלגל בגוף חדש לאחר מותנו? האם אנו מקבלים 'שיעורים' וייעוד שעלינו להגשים? מה קורה אם לא?
לדעתה של לואיז, הכול מתחיל ונגמר בגלגולים ובאירועי חיים המתרחשים בהם ומשאירים בנו חותם בל ימחה. המחזוריות של הנשמה לצורך התפתחות. לואיז העוסקת בתחום האזוטרי כבר כחמש עשרה שנה, למדה לעומק את הנושא לאורכו ולרוחבו עד שמצאה את הטכניקה האולטימטיבית לפתרון בעיות ומצוקות אנושיות.

השיטה לפיה אני עובדת היא שחזור גלגולים ופסיכולוגיה רב ממדית. באמצעות השיטה, אני עוזרת לאנשים להיכנס למצב תודעתי מיוחד (גלי אלפא) המאפשר לחוות גלגולים קודמים משמעותיים אשר משפיעים עליהם בהווה, לפעמים מבלי להיות מודעים לכך ומעכבים אותם להתחבר לעוצמות ותעצומות הנפש שלהם. אני מאמינה שכל נשמה מגיעה לגלגול ספציפי עם תכנית ורשימת מטלות ושיעורים שעליה היא חתמה מראש כדי לבצע וללמוד. במידה והשיעורים לא נלמדים והמשימות לא הושלמו, תחזור הנשמה לסיבוב נוסף עלי אדמות עד שתשלים את מה שהיא צריכה לחוות ללמוד ולתקן. הנטייה שלנו היא לשים על עצמנו מנגנוני הגנה המורכבים מרבדים שונים של רגש שמתעתעים בנו ומעכבים אותנו מלהתפתח. אנו מתעלמים מהסימנים שהבריאה שולחת אלינו ומנסים לשמור על מערכת 'הישרדות' תקינה על פי הנורמה החברתית הקיימת והמוכרת. הטיפול באמצעות חווית שחזור גלגולים מאפשרת לאדם להתחבר למקור הבעיות שלו בחיים הקודמים ומציאת הפיתרון לבעיות בחיים אלה. כך נוצר תיקון וריפוי המאפשר השתחררות מחסימות מעכבות, בין אם מדובר בתקיעות ומחסומים בתחום ספציפי או בחוסר יכולת כללית לממש את עצמו.

אדם הפתוח לשיטת עבודה זאת, יכול להפיק ממנה תועלת רבה. במהלך העבודה, האדם נכנס בהנחייתי למצב תודעתי מיוחד על ידי שימוש בדמיון מודרך. כך הוא מתחבר לתת מודע שלו ברבדים עמוקים ביותר, ומגיע למקור דפוסים הרסניים שקיימים בחייו ו/או לפגוש תקופות בעבר שבהן הוא רכש כישורים ויכולות בלתי ממומשות בהווה. קל יותר להבין את התהליך על ידי דוגמא של 'דיסק צרוב' שיש לשנות או להחליף. במהלך השחזור, אדם מגלה וחווה מחדש את האירוע המרכזי בחייו הקודמים, מסוגל לשנות אותו ובכך מאפשר לסלק את מה שמפריע לו בחייו הנוכחיים ובכך להתחבר אל תעצומות הנפש שלו.

בתהליך שחזור גלגולים אין נכון או לא נכון. החומרים שעולים הם תמיד רלוונטיים כי הם נובעים מתוך תת ההכרה של המטופל ומתוך המוכנות הרגשית שלו. באמצעות הדמיון המודרך נוצר מצב של גילוי מקור ה'דפוס' ההרסני הקיים בחיים וסילוקו. האירוע שיצר בתוך הנשמה את הכאב, הפחד ואת כל הרגשות והאמונות סביבו, כמו גם הסיבה וההשפעה בהווה, נצפה בתמונות כמו ב'סרט' ונאפשר יצירת חוויה מתקנת.

שחזור גלגולים מתאים לכל אדם שרוצה להיעזר בטכניקה יעילה מאוד המניבה תוצאות תוך פרק זמן קצר מאוד. מה שחשוב זה ללכת לאיש מקצוע שיודע להנחות את התהליך בצורה נכונה ואחראית לטובת המטופל. אחרי השחזור צריך לדעת לעבד את החומרים שעלו למצוא את ההקשרים ואת ההשלכות להווה ולהבין איך אפשר להניח ולשחרר את העבר ולחיות ללא נטל רגשי שאינו 'שייך' לכאן ועכשיו.

מספר הטיפולים בשחזור גלגולים נקבע על ידי המטופל בהתאם לרצונו. כל אדם, הוא כמו בצל עם הרבה קליפות... בדרך כלל, אנשים באים למספר טיפולים על מנת להסיר כמה שיותר 'קליפות' ולהגיע לניקוי פנימי המאפשר חיים מספקים ללא רגשות קשים ומעיקים.

לואיז ששון, מטפלת באמצעות שחזור גלגולים ומומחית לשחזור גלגולים באמצעות תקשור, מאמינה כי היא מעניקה לאנשים את "האומץ להיות מי שאתה יכול להיות באמת". היא מטפלת וגם מכשירה מטפלים בשיטה, עורכת סדנאות ומפגשים רוחניים ובכך מגשימה את ייעודה הנשמתי האישי.

הטיפולים מתבצעים בראשון לציון.

טלפון:
072-2285844

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תקשור, מיסטיקה, שחזור גלגולים, לואיז ששון, קורס שחזור גלגולים