ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | לימור בן מויאל - נומרולוגית קבלית בתל אביב

לימור בן מויאל - נומרולוגית קבלית בתל אביב

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
לימור בן מויאל - נומרולוגית קבלית בתל אביב

לימור בן מויאל - נומרולוגית קבלית, היא מציעה הכוונה והדרכה אישית, 'עושה סדר' במחשבות ובחיים של אנשים המגיעים אליה לייעוץ...

בנוסף, לימור בן מויאל מנחה באירועים פרטיים כגון ימי הולדת וערבים חווייתיים, משתפת פעולה עם חברות גדולות לאירועים, ימי גיבוש ועוד.
 
פעמים רבות בחיים, אנו מוצאים את עצמנו במצבים מתסכלים, כאשר הפערים בין המציאות לחלומות שלנו גדולים ועמוקים, לעיתים אנו מרגישים חוסר אונים או תקועים בפרשת דרכים ולא יודעים מה הצעד הבא הנכון עבורנו, מתמודדים עם משברים, פרידות או אובדן... במצבי חיים כאלה ואחרים, נדרשת בדרך כלל עזרה והכוונה של אדם אובייקטיבי, כדי למצוא את העוצמה הפנימית מחדש ולהמשיך בדרך מתוך ביטחון, מודעות ומטרות ממוקדות.
 
באמצעות נומרולוגיה קבלית, ניתן לקבל תשובות ברורות, להבין טוב יותר את עצמנו, לקבל את עצמנו ולהתמודד בצורה מיטבית. לצורך תהליך האבחון וניתוח הנתונים האישיים, אני מבקשת כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הלקוחות שלי את הפרטים האישיים שלהם: שם מלא ותאריך לידה לועזי ועברי. המפה הנומרולוגית מאפשרת לי להכין לקראת המפגש 'תמונת מצב' עדכנית ומדויקת להפליא הכוללת תכונות אופי ונטיות אישיות, מהות פנימית, התאמה מקצועית וזוגית ועיתוי נכון לביצוע פעולות מסוימות.
 
אני לא עוסקת בעתידות כי 'הכול כתוב והרשות נתונה'. יש 'חלונות של הזדמנויות' בחיים אך האחריות מוטלת על כתפנו כאשר אדם בוחר נכון הקושי נמנע ממנו. בתהליך הייעוץ אני מדגישה 'נקודות אור', מכוונת לדרכים ונתיבים חדשים בחיים, מצביעה על זוויות ראיה ואפשרויות נוספות שקיימות בכול מצב (גם אם הוא נראה ללא מוצא) ובעיקר מדגישה את תחושת התקווה והיכולות לכיוון של עשייה והגשמה אישית.
 
אני לא מאמינה בשינוי שם, כי מבחינתי זה תהליך של 'עקירת צינורות השפע' שנתנו לנו על ידי הורינו עם לידתנו. לדעתי, 'כול המשנה- ידו על התחתונה'. לעומת זאת, במצבים מסוימים אני כן בעד תוספת אותיות, (במיוחד אותיות א.ה.ו.י.). אותיות אלו פותחות חסימות ומאפשרות לאדם לעבוד על מידותיו והתנהלותו כדי לשפר את חייו.
 
לימור נולדה וגדלה בצפת וכבר בילדותה ספגה את האווירה המיוחדת והמקודשת של העיר.
היא מסבירה איך היא הגיעה לנומרולוגיה הקבלית- לפני כעשר שנים, עסקתי בעבודות 'ארציות' לחלוטין שהיו קשורות ומושרשות לגמרי לעולם הפיסי. בשנות ה-20 לחיי עבדתי כחוקרת בחברת ביטוח ומאוחר יותר עשיתי הסבה: למדתי והוסמכתי כמדריכת פילאטיס – תחום בו אני עוסקת, באופן חלקי, גם היום. עם זאת, העולם המיסטי והרוחני תמיד ריתק אותי. התחלתי להתעמק בו בתקופה מאוחרת יותר בחיים, לאחר שמתקשר, אדם שאני מכירה שנים רבות ומעריכה מאוד, אמר לי שלא 'אמצא מנוחה' עד שאתחבר לייעוד שלי שהוא טיפול, ייעוץ והכוונה. התחושה שזאת באמת השליחות שלי התבררה והתעצמה בהמשך. לפני כשלוש וחצי שנים התחלתי לחלום חלומות עם מסרים ובעקבות כך גם נרשמתי ללימודי נומרולוגיה קבלית ועד היום אני לומדת קבלה אצל הרב יובל הכהן אשרוב מעל לעשור.
כיום, הידע והניסיון שצברתי משמשים אותי ככלים משמעותיים בתהליכי ייעוץ והכוונה למטרת סיוע לבני אדם הזקוקים לכך.
 
הייעוצים מתבצעים בתל אביב.

טלפון:
072-2285547

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תורת הקבלה, לימור בן מויאל, נומרולוגיה, נומרולוגיה קבלית, נומרולוגיה במרכז