ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | חגית מרום - מורה לדרך - מודעות עצמית וטיפול אנרגטי בתל אביב

חגית מרום - מורה לדרך - מודעות עצמית וטיפול אנרגטי בתל אביב

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
חגית מרום - מורה לדרך - מודעות עצמית וטיפול אנרגטי בתל אביב

חגית מרום - מורה לדרך ובעלת ניסיון של 20 שנה בתחום הטיפול הרוחני בשיטה הזוקפת לעצמה סיפורי הצלחה רבים של גברים ונשים שגילו שהחיים שהם/ן מבקשים/ות לעצמן/ם אפשריים כשיש לך מורה לדרך.

חגית מרום מטפלת באנרגיה פרקטית בשילוב מודעות עצמית, טיפול אנרגטי, מנחה סדנאות מדיטציה למתחילים ולמתקדמים, קורסי מודעות עצמית, העצמה נשית, ולימודי רייקי.

חגית מרום היא בעלת תואר ראשון בפילוסופיה וקולנוע ותואר שני בלימודי מגדר באוניברסיטת תל אביב. תחילת הכשרתה בטיפול אנרגטי בבי"ס קרן זהב מספרד ב1995.

הטיפול האישי כולל העברת אנרגיה, שיחה, מדיטציה ודמיון מודרך. האנרגיה הפרקטית מאפשרת להפנות את המבט פנימה, לראות ולשמוע את עצמנו בדרך לא שגרתית ממוקדת ומדויקת. זו חוויה עמוקה של שקט ובהירות פנימית, של יכולת להקשיב ולזכך מתוך בליל הקולות הפנימיים והחיצוניים מה אנחנו באמת מבקשות לעצמנו. עבודת המודעות מאחדת בתוכה את עולם הרוח, ידע האקדמי וכלים פרקטיים לחיים, המאפשרים חקירה פנימית עמוקה המשרטטת עבורנו את תמונת חיינו הלא מודעת ומאפשרת לנו לחלץ עצמנו מהמבוך המחשבתי והרגשי ומהסבל החוזר על עצמו להתחבר לעצמה וליצירתיות שבנו ולחולל את השינוי המיוחל בחיינו.

העבודה בקורסים מהווה תהליך מובנה של מודעות והיכרות מעמיקה עם עצמנו ועם חוקי היקום, כמו גם קבלה של כלים פרקטיים שכל אחת/ד מיישמת על עצמה בפועל ורואה כיצד הרצוי הופך למציאות.

הטיפולים והסדנאות של חגית מרום מתקיימים ביהוד ובתל-אביב.

טלפון:
072-2285466

קישור לאזור האישי שלי

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

מודעות עצמית, מדיטציה, העצמה, חגית מרום, חגית מרום מורה לדרך