ראשי | ניו אייג | העצמה והגשמה עצמית | חשיבותה של הדרך

חשיבותה של הדרך

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

אנשים רבים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר האושר. מעטים מודעים לכך שכאשר הם בחרו להיות מאושרים – הם כבר על הנתיב מעצם הבחירה. כל שנותר הוא לפסוע על נתיב, להקשיב, לקבל ולאפשר לדברים להגיע אליהם.

חשיבותה של הדרך חשיבותה של הדרך

אנשים רבים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר האושר. מעטים מודעים לכך שכאשר הם בחרו להיות מאושרים – הם כבר על הנתיב מעצם הבחירה. כל שנותר הוא לפסוע על נתיב, להקשיב, לקבל ולאפשר לדברים להגיע אליהם. למעשה, מהרגע שאדם הביע כוונת אמת, זו אשר באה מן הלב, היקום ישלח אינספור הזדמנויות כדי שיוכל לבחור את אופן צעידתו בנתיב בו בחר ללכת, על מנת ליצור מציאות של אושר בחייו.

אנשים רבים מסמנים לעצמם מטרות ומתמכרים להן ואז מגלים, פעמים רבות, שהשגת המטרה אינה מביאה בהכרח את האושר. משהו התפספס בדרך וזו החמצה של הדרך עצמה. לפעמים, הדרך עצמה תציע להולך בה, מטרות אחרות טובות יותר מאלו שסומנו בהתחלה. לכן, הדרך היא המשמעותית ולא סימוני מטרה.

המטרה פעמים רבות מהווה את המניע או המשיכה לצאת לדרך מסוימת, לתגלית חדשה. אך לדרך חשיבות רבה בהתפתחות ובצמיחה שלנו. מהדרך אנו לומדים שיעורים אנו לומדים להכיר את עצמנו, את היכולות שלנו, את הכישורים שלנו, את הגבולות שלנו, את העוצמות שלנו ובעיקר איך לאהוב את עצמנו יותר.

בעולם של תחרותיות, מודרניזציה ואגו איבדנו את מושג ההרמוניה בחיינו ואת הקשר הרציף עימה. הרמוניה מתבטלת בהרבה מאוד רבדים ובהרבה מאוד צורות. מדוע אנו מוותרים באופן רציף ועל בסיס יום יומי, לעיתים בצורה לא מודעת, על הדבר הטבעי ביותר? על ההרמוניה?

אחד מהרבדים שבו הרמוניה חוגגת בדרך כלל, הוא הרובד של התזמון. כאשר התזמון מתאים וכל חלקי התצרף נופלים על מקומם, הכול עובד בסינכרוניזציה אלוהית ומרגשת כמו סימפוניה מולחנת להפליא.

בעולמינו כיום, לעומת זאת, הרוב רוצים הכול מהר וכרגע. כולם רוצים לצמוח בלי מים ומזון. כולם מקצרים תהליכים. כולם מנסים לקצור פרות ללא עמל. ובדרך נשכח התזמון בין הקציר לבין הבשלה. הרי לא ניתן לקצר את התהליך הטבעי של הבשלת הפרי. זה פשוט אחד מחוקי הטבע. אותו הדבר קורה עם כל תחום בחיים. ישנם הבדלים מהותיים בין תהליך טבעי ומאוזן לבין תהליך מואץ. ויתרה מזאת – ישנם הבדלים משמעותיים בתוצאות. כל מקום או תהליך שאינו נמצא וקורה בהרמוניה יניב תוצאה שונה לחלוטין מזה אשר התקיים בהרמוניה ואיזון.

איזה ערך תזונתי יש למזון קפוא שחומם במיקרוגל ....?
מה קורה לילד צעיר שמעלים אותו לכיתה א בטרם עת...?
האם תינוק יוכל ללכת בטרם בשלו לכך רגליו...?
הדברים לוקחים זמן...
הבשלה עורכת זמן....

תהליך הוא דבר טוב. ובעודכם בתוכו, היו ערניים לחדוות היצירה. שימו לב כיצד מרגיש לכם בתהליך. היו שמחים ומאושרים וצרו מתוך תחושות אלו. אם אתם חשים שלא בנוח בתהליך, אם הוא מכאיב לכם ונדרש מאמץ גדול מבחינתכם זהו סימן. סימן לכך שיש להאט או אולי אפילו לקחת פסק זמן ולחכות להבשלה שלכם. אם נעים לכם, והתהליך מלווה בהתרגשות אזי שאתם במקום הנכון.

קיצורי דרך מכילים בתוכם מרכיב לא מבוטל של סיכון. יש אמרה שאומרת "לוקח זמן ללדת הר", קחו זמן וחשבו, מה אתם רוצים ללדת בחייכם? מיניאטורות או הרים נישאים? בכדי לעשות משהו בעל ערך ובעל תוצאות ראויות יש להקדיש לכך זמן.

שאפו ללדת הרים.
שאפו ליצור מציאות מלכותית ומדהימה.
שאפו לתהליך.
תהליך להבשיל אל תוך האמת שלכם.
תהליך להבשיל אל תוך הדרך שלכם.
תהליך להבשיל אל תוך ההתפתחות שלכם.
תהליך להבשיל לקראת ההארה שלכם.
תהליך כדי להבשיל.
לכן: הירגעו... נוחו... הורידו קצב ....עיברו תהליך..... גידלו באמת!!

הבשילו והיו כל שאתם יכולים להיות.
וודאו שכל יצירה שלכם בחיים היא לידה של הר וקחו את הזמן ללדת אותו.
הדרך להרמוניה היא איטית ומתבשלת על אש קטנה לאורך זמן.
רק כך התוצאות מובטחות להיות מופלאות.

בהצלחה!

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

חשיבותה של הדרך, אושר, תהליך, הרמוניה, בשלות