ראשי | ניו אייג | העצמה והגשמה עצמית | הכוח הגרעיני והמדע

הכוח הגרעיני והמדע

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הסוד שנוכח בכל החוקים והעקרונות החשובים- כולם הוא הסוד הראשון - הוא המהות של כל שיטה או גישה רוחנית רצינית ואחראית - והוא סוד היצירה והמחשבה האלוהית כולה. הוא הסוד שנסתר ומתגלה באדם.

הכוח הגרעיני והמדע הכוח הגרעיני והמדע

המדעים המדויקים מנסים להבין את המשמעות שיש לכוח הגרעין. לכוח המשיכה העצמתי שגובר על כל הכוחות האחרים והשפעתו.

בתוך אחד הדברים הזעירים ביותר בעולם - האטום, מסתתרת עוצמה אדירה ואינסופית. בתוך אטום בודד נסתרת חכמה ואיכויות אין סופיות. שני מרכיבי הגרעין קשורים לגרעין באנרגיה גבוהה מאוד, של מיליוני אלקטרון וולט, ולכן כל תגובה גרעינית, כלומר שינוי בגרעין האטום, גורם לשחרור או ספיגת אנרגיה רבה.

תגובות כמו ביקוע גרעיני, שבו גרעין האטום מתפצל לשני גרעינים, או היתוך גרעיני, שבו שני גרעינים מתחברים יחד לגרעין חדש. אז משתחררת אנרגיה רבה שיכולה להיות מנוצלת לצורכי האדם כמו בתחנת כוח גרעינית, או כנגדו, כמו בפצצות אטום.

הקושי לשלוט בתגובות של גרעין האטום
רק שעבור המדענים קיימת בעיה מרכזית עקרונית - הקושי והדרך לשלוט או לגרום לשינויים בתוך הגרעין. איך לגרום לתגובה שניתן לשלוט ולכוון אותה. כאשר אנו מדברים על מקור העוצמה האנושית, אנו מדברים על אותו הגרעין בדיוק. גרעין פנימי שקיימים בו שני כוחות ועוד גורם שלישי, עוד פקטור- הכוח המאחד. הכוח שהוא העוצמה, היכולות, כוח שהוא המהות שלך. אבל, בניגוד לחוקרים ולמדע, אנו יכולים לגרום ל "תגובה הגרעינית" הרצויה לנו להתרחש. זה הסוד שמסתתר מאחורי כל הסודות. וזה קל, פשוט וכל מה שנסתר ומחכה להתגלות.

הסוד האמיתי שמתחבא מאחורי כל הסודות הרוחניים.
הסוד שנוכח בכל החוקים והעקרונות החשובים- כולם. הוא הסוד הראשון - הוא המהות של כל שיטה או גישה רוחנית רצינית ואחראית - והוא סוד היצירה והמחשבה האלוהית כולה. הוא הסוד שנסתר ומתגלה באדם. עוצמת הכוח הרוחני, הגרעין שלך, שיכול לשנות את המציאות כולה. אבל כאן אין חוקרים ומדדים ומחקרים הגיוניים - כאן יש אותנו שקשה לנו להאמין שזה באמת אפשרי. זה לא מישהו חיצוני שמוצא את הספק והקשיים, להאמין.
 
זה רק אנחנו שמתנגדים לקבל את הרעיון שיש לנו גרעין טבעי בעל עוצמה וכוח אנושיים רוחניים מיוחדים. שיכולים ליצור תגובות גרעיניות שישפיעו על החומרים שמרכיבים את המציאות.
 
זה לא שאנחנו "מאשימים" אותך במשהו - ההפך בדיוק. אנחנו מאוד מבינים את הקשיים הללו. להאמין במה שנורא קשה להאמין... כולנו באותה סירה, מושפעים מאותו כוח משיכה.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

מודעות עצמית, הגשמה עצמית, דמיון מודרך, רוחניות, הכוח הגרעיני והמדע