ראשי | ניו אייג | מיסטיקה וקבלה | מהו תקשור וכיצד ניתן להעזר בו

מהו תקשור וכיצד ניתן להעזר בו

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

תקשור הוא כלי של מודעות אל העולם שמעבר. בתקשור וניתן לעשות שימוש במגוון תחומים. מסרים בתיקשור מתקבלים כל העת על ידי המתקשרת או המתקשרת ומועברים ישירות ללא תיווך אל אלינו ומעניקים לנו את התשובה.

מהו תקשור וכיצד ניתן להעזר בו מהו תקשור וכיצד ניתן להעזר בו

למי שלא יודע... פעמים רבות התת מודע שלנו מדבר אלינו דרך תמונות ומסרים, אך האם אנחנו מפנים מקום בלבנו על מנת להקשיב אל קולו של היועץ או לתחושת הבטן שלנו.

בכל חלקיק זמן אנחנו מופעלים באמצעות רישומים שמנהלים את דרכי החשיבה שלנו, מפעילים את הרגשות ומנווטים את ההתנהלות ביום יום. ישנם חלקים שנעימים לנו וישנם חלקים שמקשים עלינו. חלקים אלו, המקשים, מזמינים אותנו להתעורר לשינוי והתמרה. אלה קולות המזהירים אותנו ומנסים לדבר אלינו. להראות לנו איפה אנחנו לא מדייקים כלפי הפנימיות שלנו. זהו קולו של התת מודע. יש כאלה שקוראים לו אלוהים, אחרים קוראים לו המדריך, או ישויות אור. אך למעשה זו קולה של המהות האוהבת החובקת כל.

לא לחינם נאמר משפט בתפילה—"הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"
זוהי הכוונתו האינסופית של כוח ההתמרה שבתת מודע שלנו שהזרע הטמון בו היא תמיכה, ריפוי וצמיחה. וכוחה של צמיחה בטבע היא התפשטות האור ואחדות האור.
יכולת התקשור מתפתחת כשמתעוררת מודעותו של האדם אל ישותו הרוחנית המכוונת, ומתוך כוונה של הנפש לגילוי מאמת, וחיזוק הרצון לקבל תשובה מקו ישר. תשובה קצרה ברורה ומבהירה הבנה לקידום. " לישועתך קיוויתי השם".

קבלת תשובה תמיד מגיעה בחיבור עם הקו הישר. מחשבה לב, מודע ותת מודע ועל מודע כמגן ומנהל.

התקשור באמצעות קשב ופיתוח הראיה הפנימית מאפשר להעלות למודעות את החסימה שעוצרת את זרימתו הטבעית של האדם בחייו ודרכה לשחרר מצד אחד את החסימה, להבין את הצורך שבה, לקבל אותה כחלק מלימוד, ומצד שני, מול זה, לבנות ולטעת זרע של הבנה חדשה, או רישום חדש או תמונה חדשה מתקנת.

באמצעות התקשור, אפשר לראות את רישומי הגלגולים שהנשמה עברה ולא השלימה אותם או לא סלחה והבינה את התהליך שלשמו עברה שעור מסוים. כשמעלים אל המודעות את המשלים, מתחיל תהליך של ריפוי. חלקי הנשמה האבודים או המפוזרים, חוזרים למקומם לנשמה אחת זוהרת והאדם מרגיש שקט פנימי. ההסכמה לתהליך, הבנה לחלקיות, והסליחה העצמית מפנה מקום לקבל תהליך של ריפוי וחיבור. כוחה של מהות אוהבת מתגלה בפשטות אל הנפש. "הרפו ודעו כי אנוכי השם אלוקיכם"

התקשור הוא כלי של מודעות, לעורר את הפנימיות למלאכה של אחדות והכוונה לזרימה בחיינו. אנחנו מקבלים את הידע הנחוץ לנו על מנת להבין ולהנחות את צעדינו ממקום שקט ובוטח.
אנו יכולים להעזר בתיקשור עצמי ולכוון את עצמינו או שאנו יכולים להעזזר במתקשר או מתקשרת לקבלת מסרים ותשובות על שאלות שמסקרנות או מציקות לנו, לקבל הכוונה ולצאת מתקיעות בכל נושא בחיים. והעיקר להיות שלמים ומאושרים עם עצמינו ועם החלטותינו!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על פנינה מתוק.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

קבלה, תקשור, מיסטיקה, מיסטיקה וקבלה, מסרים בתיקשור