תקשור מהו

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מה תקשור? האם אפשר לעשות זאת לבד? איך בוחרים מתקשר/ת? כמה אפשר לסמוך על דבריהם של מתקשרים והאם זה נכון לפעול בדיוק לפי המלצותיהם? התשובות בפנים!

תקשור מהו תקשור מהו

בשנים האחרונות הפך המושג 'תקשור' לפופולארי במיוחד בקרב אנשי הרוח והרוחניות למיניהם. תקשור היא מילה נרדפת לרמה הכי 'גבוהה' בתחום המיסטיקה המתייחסת ליכולות מיוחדות, על חושיות ורבות ממדים, שהוענקו כ'מתנה' מלמעלה לאנשים יחידי סגולה. יכולות כאלה, בדומה לנביאים בזמן העתיק או להבדיל אלף אלפי הבדלות, לכל מיני קוסמים ו'מכשפות', מאפשרות לראות את צפונות ליבו של האדם ואת עתידו. האומנם זה נכון? האם כדאי לרוץ למתקשר/ת כל פעם שיש לכם התלבטות או בעיה כל שהיא בחיים? האם אפשר לעשות זאת לבד? איך בוחרים מתקשר/ת? כמה אפשר לסמוך על דבריהם של מתקשרים והאם זה נכון לפעול בדיוק לפי המלצותיהם?

תקשור - העברת מידע נסתר ללא אגו
למעשה, תקשור הוא מושג 'סקסי' שהומצא בתקופת העידן החדש. פעם פשוט קראו לזה 'אינטואיציה' או 'תחושת בטן'. היו אנשים שהעידו על עצמם כי הם פועלים בחיים על סמך תחושות פנימיות לעומת אחרים שאמרו שהם מקבלים החלטות על פי ההיגיון הקר. כולנו מכירים את ההרגשה שלעיתים קרובות, מה שנראה 'הגיוני' לא תמיד הוא נכון ולעיתים מה ש'הלב אומר' הוא דווקא הדרך המתאימה לנו באמת.

אז מה זה תקשור?
יש הגורסים כי תקשור הוא יכולת בה ניחנו כל בני האדם ולעומתם יש כאלה שמאמינים שמתקשרים הם אנשים מיוחדים שיש להם תכונות על חושיות ייחודיות. אנשים מהסוג השני 'לא זזים' בלי המלצה ואישור של המתקשר הפרטי שלהם, ולעיתים מפתחים תלות באדם אחר, בלי לדעת איפה להציב את הגבולות. אנשים רבים, שלצורת העניין נקרא להם 'חסרי אמונה' אומרים שבנקודה זאת בדיוק עובר הגבול הדק בין שרלטנות ובין מיסטיקה במלוא מובן המילה. באמת, בידיים לא נכונות, קיימת סכנה של השפעה לא רצויה של אנשים לא ישרים שמוליכים שולל את התמימים על מנת להתפרנס מצרותיהם של אחרים. אולם מצד שני, קיימים הרבה מאוד אנשים הגונים, אוהבי אדם, בעלי יכולת ורצון לעזור לזולת מתוך טוהר מידות ולב נקי מחמדנות ואלה מהווים כתובת מצוינת למתלבטים ולמתחבטים שבינינו.

אז האם כדאי ללכת למתקשר/ת? איך זה יכול לתרום לנו?
"כמעט כולנו מכירים את התופעה המסקרנת והמדהימה: שיחת טלפון או שיחה אקראית עם אדם זר שמספר לנו על עצמנו, מידע אישי ופרטי. איך אפשר להסביר מאיפה הם יודעים את כל זה? אחת האפשרויות היא להסכים, לקבל ולהאמין שיש אנשים בעלי יכולות מיוחדות שמסוגלים לקבל מידע רחב, מגורם כל שהוא, להפתיע אותנו, לספר לנו מה הולך לקרות ולכוון אותנו לאיזה כיוון כדאי ללכת. החוויה המיוחדת שנוצרת בין מתקשר למאזין יוצרת הרגשה של פליאה וסקרנות עצומה, אמונה שאותו אדם יודע עלינו הכל ומסוגל לראות את הדרך הנכונה עבורנו. אכן, במקרים רבים, מתקשר אינטיליגנטי, בעל יכולת הבנה של נפש האדם, ידע בהעצמה אישית וקורטוב של פסיכולוגיה וחשיבה חיובית, יכול לעזור לנו מאוד כאשר אנו נמצאים בפרשת דרכים. מתקשר בעל יכולת מיסטית, ולא חשוב עם מי הוא מתקשר (מלאכים, ישויות, נשמות, חוצנים, מדריכים, תת ההכרה שלנו וכו') מסוגל לחזק אותנו, לעודד, למקד ולסלול נתיב פעולה נכון יותר עבורנו. העוצמה בייעוץ מסוג כזה טמונה דווקא בחוסר המעורבות הרגשית והניתוק האובייקטיבי בין המייעץ למתייעץ.

אדם זר שמספר לנו פרטים אינטימיים, מייעץ לנו כיצד לפעול בעתיד ומאפשר הצצה למה שצפוי לנו, 'משכנע' הרבה יותר ממישהו שמכיר אותנו. מתקשר איכותי והגון יכול לזרות אור על מצבי חיים בהם אנחנו 'לא יודעים מה לעשות' ולפתור בעיות שאנו סוחבים במשך שנים. איך ולמה זה קורה? כי כולנו חכמים, כולנו נבונים, כולנו מכירים את עצמנו אבל לא תמיד מחוברים ל'אני הפנימי', לצפונות הלב ולדפוסי התנהגות וחשיבה שליליים שהשתרשו בנו עם השנים. רוב האנשים מפחדים מכישלון ועוד יותר מהצלחה, נשארים 'תקועים' במקום עבודה מתסכל או בזוגיות הרסנית, בגלל פחדים וחרדות מפני עתיד לא ידוע. בדרך כלל, אנו מעדיפים להישאר עם 'נעלי הבית הישנות והמרופטות' מאשר צאת לקנות זוג חדש שאולי ילחץ לנו בעתיד...לקחת צ'אנס בחיים - זה תמיד סיכון אבל גם סיכוי לעתיד הרבה יותר טוב ואם לא ננסה- איך נדע מה הפסדנו אילו רק ניסינו... מתקשר איכותי (רצוי לקבל המלצה אישית ממישהו שאתם מכירים היטב אך לא הכרחי), יכול לעזור לכם לצאת מכל מיני 'פלונטרים' רגשיים ולהעניק לכם ביטחון לצאת לדרך חדשה, לשפר את חייכם ולהצליח בגדול.

עשה/אל תעשה זאת בעצמך
יש טוענים שכל אדם יכול לתקשר בעצמו ולעצמו, במיוחד אם יתאמן במצבי מדיטציה, רישום חלומות, כתיבה אינטואיטיבית, מיקוד והתרכזות פנימית במקום שקט או בחיק הטבע וכו'. אתם בהחלט מוזמנים לנסות! כיום כולנו כבר יודעים שהתת מודע שלנו מנהל אותנו במידה רבה וכדאי לנסות לתרגל בבית, בהתאם ליכולותיכם, תהליכי התפתחות פנימית של ניתוק מה'אגו', המיינד (השכל), הרצונות והתשוקות. לכל אדם מומלץ לנסות לשמוע את ה'קולות הפנימיים' הזורמים ומביעים את עצמם ברגעי חסד, כאשר אנו מנטרלים את הרעשים החיצוניים של חיי היום יום.

תקשור דומה במידה מסוימת לזרם מים שעובר בצינור או בנתיב טבעי שאין בו מחסומים. למעשה, כולנו מסוגלים להגיע למצבים כאלה של הקשבה פנימית, ללא שיפוטיות וביקורתיות. יש כאלה שיתנסו ו'יראו' תמונות, אחרים 'ישמעו' קולות, יחוו מחשבות, תחושות, יגיעו לפתרונות יצירתיות לבעיות שונות וכו'. יש אנשים שיקבלו 'מסרים' מהסביבה בצורת שלט, או ישמעו קטע משיחה של אנשים ברחוב, יקראו כותרת בעיתון או מאמר מזדמן בספר... (התופעה נקראת סינכרוניזציה ומרחשת לעיתים קרובות. המסר המתקבל עונה בדיוק לנושא המעסיק אותנו באותו הזמן ומעניק פתרונות או הארות לשלל מצבים בחיים. מסרים כאלה נמצאים כל הזמן סביבנו ועל מנת להיחשף אליהם ולהשתמש בהם לטובתנו, צריך רק להעלות את המודעות הפנימית ולהיפתח...

תקשור – איך זה בא?
יש אנשים שתקשור קורה להם באופן ספונטני. יש כאלה ש'מזמנים' ומזמינים אותו כמו 'מוזה' הדרושה לכל סוג של יצירה. בכל מקרה, מה שברור שתקשור הוא אמצעי לגיטימי ויעיל המאפשר להתחבר לגוף, נפש רוח ונשמה המרכיבים את כולנו כיצורי אנוש. הידע והחוכמה הפנימית נמצאים בהישג יד - צריך רק ללמוד להקשיב עם הלב ולא רק עם האוזניים!

לייעוץ בשיחה אישית עם מתקשרים מומלצים לחצו כאן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

קבלה, תקשור, מיסטיקה, מיסטיקה וקבלה, מהו תקשור