ראשי | ניו אייג | מיסטיקה וקבלה | המדריך לטיהור הבית מעין הרע

המדריך לטיהור הבית מעין הרע

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

בבית עם אנרגיה שלילית עלולים להיות מתחים, ריבים וכעסים. תחושת חוסר נוחות, חוסר חיוניות ועצבנות הם בהשפעת האנרגיה השלילית עלינו ובביתנו. לקטורת האמיתית העשויה משרפים וצמחים כוח רב לפוגג כל אנרגיה שלילית מסביבתנו

המדריך לטיהור הבית מעין הרע המדריך לטיהור הבית מעין הרע

קטורות ולמה?
את הקטורת קיבל משה רבנו במעמד הר סיני, מטרת מתנה זו הינה לרפא את עם ישראל מכל המגפות שלא יבואו על פתרון, ומכאן, גם היום אנו זוכים כל רגע להשתמש בקטורת, היא משרה שלווה, נחת רוח, ומאזנת את השדה האנרגטי שלנו.

הקטורת הינה חומר או תערובת של חומרים המפיצים ריח נעים בשרפתם. ביום יום אנו צוברים מסות של אנרגיה שלילית, לא מעצמנו אלה מהסביבה שלנו, מהנהיגה על הכביש, מהתור בסופר, מהעיתונות, מהמרצה בקורס, מהבוס... ואותן אנו צריכים לשחרר. אנרגיה שלילית שהצטברה לא תצא מרצונה, נטייתה להצטבר, להיתקע ולהכביד. בבית עם אנרגיה שלילית עלולים להיות מתחים, ריבים וכעסים. תחושת חוסר נוחות, חוסר חיוניות ועצבנות הם בהשפעת האנרגיה השלילית עלינו ובביתנו. לקטורת האמיתית (לא מקלות) העשויה משרפים וצמחים כוח רב לפוגג כל אנרגיה שלילית מביתנו ומסביבתנו. הדלקת קטורת מידי יום מקלה על חיינו והופכת אותם לטובים יותר.

תפקידה של הקטורת...
הקטורת היינה סמל להתגלמות כל התכונות העילאיות ביותר. דרשו חז"ל: מהו קטורת?
ק – קדושה
ט – טהרה
ר – רחמים
ת - תקווה

למה לי בכלל להקטיר קטורת מידי יום?
הקטורת, בשל מרכיביה השונים, מטהרת את השדה האנרגטי של האדם והסביבה. ביכולתה לפוגג כל הצטברות שלילית. אנחנו במגע יומיומי עם הסביבה החיצונית שבה אנו אוספים אנרגיות שונות, חלקן שליליות ומיותרות שמכבידות עלינו וגורמות למעמסה. בזמן ההקטרה הקטורת מעלה עשן שמפוגג את האנרגיה השלילית שאנו וביתנו אוספים יום יום. ריחה העז והעשיר מחדיר בנו רוגע, שמחה, חוזק ותחושת התעלות פנימית. הוא מפחית כעסים, מפוגג תחושות קשות ורעות, חרדות, פחדים, משקיט את הראש מדאגות ופותח את הלב. ניחוח הקטורת מאזן את הנפש, מנקה מחשבות טורדניות, ומשפיע ברוגע שלו על הסביבה בה הוקטרה הקטורת. הניחוח העשיר ממלא את הבית, יוצא אל הרחוב ומחדש לנו את אנרגיית החיים הכה חסרה לנו היום.

כיצד אני מקטיר?
את הקטורות נדליק על גחל (פחם). מומלץ להבעיר את הגחל במקום פתוח (חלון, מרפסת), נניח את הגחל החם על המבער ועליו חופן של קטורת. הכמויות שנשתמש משתנות בהתאם לסוג הקטורת ולתוצאה הרצויה.

בקטורות אין חוקים אפשר ורצוי לטהר בכל מקום, זמן, יום, שעה, ועל פי צורך פנימי של הרגשה ותחושה. בכל פעם שתקטירו זה יטיב עימכם.

*המלצות לטיהור

לטיהור יסודי של החדר: לאחר ניקיון החדר נסגור את כל החלונות והדלתות בו, (יש לסגור חדרי שירותים ואמבט) נניח כמות נדיבה של קטורת ונצא ממנו לחצי שעה.(מדובר בטיהור יסודי/ראשוני)
העשן בינתיים ימלא את החדר ויטהר אותו בצורה יסודית, וכשנחזור נאוורר את החדר. וכך נחזור חלילה בכל חדר. (מומלץ לטהר באופן יסודי לפחות אחת לשבוע)

לטיהור של עצמנו: נניח כמות קטנה של קטורת על הגחל ונעבור עם המבער ליד גופנו, נתמקד באזורי הראש והבטן. ננסה להרגיש את השפעת הקטורת בזמן שהעשן ינקה שאריות שהצטברו עלינו.

מה אני מקטיר?
אז ככה חברים, הבנו למה דווקא קטורות ומדוע זה חשוב, איך, מתי וכיצד נקטיר, עכשיו הרשו לעצמכם להתחבר לסוג שמדבר אליכם. הקטורות מתחלקות לשני משפחות:
קטורות לטיהור הגנה שמירה וביניהם ...

חלבנה - סגולתה של החלבנה להעניק ברכה, ניקיון אנרגטי, התחדשות, היא מסירה גורמים שלילים מהשדה האנרגטי של הבית ומחדירה רוגע, שלווה שלום בית נחת רוח. מומלץ כאשר נבצע טיהור יסודי ועל פי מידת הצורך.

לבונה - סגולתה של הלבונה (ע"פ מחקרים ) לפוגג תחושות ייאוש, חרדה, דיכאון, הלבונה מלבינה את השדה האנרגטי של הבית ומעניקה רענון, התחדשות, ברכה ומחדירה שמחה. מומלץ לשימוש יומי ועל פי מידת הצורך.

מור - בשרף המור ישנו חומר אנטי בקטריאלי אשר מחטא את החלל. סגולתה של המור להעניק לבית יציבות ושלווה טובה לכל שימוש ומומלץ לפי מידת הצורך.

תערובת הגנה (פכור) - תערובת הפכור מורכבת מזרעים, קטורות, תבלינים, ומלחים. היא נועדה להגנה על הבית ולעצמנו מתדרים שלילים כמו צרות עין וכדומה, ונדליק אותה לעיתים קרובות מומלץ בכל פעם שנטהר את הבית כתוספת לקטורות הטיהור.

קטורות האיזון
מחברות בין הגוף לנפש הקטורת משפיעה יותר על האדם ונוגעת בו לעומק!
ישנם סוגים של קטורות בישום ייחודיים, הפועלים בעיקר להרגעת המחשבות וחוסר השקט הפנימי שקיים בנו באותו הרגע. הקטורות פורצות את שדה האנרגטי השלילי והריח העשיר של הקטורות מחדיר בנו רוגע, שמחה, ומשקיט את הראש מדאגות פותח את הלב למסע חדש, נעים וטוב.

הניחוח של הקטורות מסייע לנפש להתאזן מחדש ולאפס את המחשבות לטובות יותר ובנוסף עוזרות לנו להתרוממות. בעת ההקטרה משפיעה הקטורת גם על סביבה שבה אנו מקטירים. את השפעתה של קטורת האיזון ניתן לחוש לאחר שבוצע טיהור. הניחוח העשיר של אותן קטורות ממלא את הבית ומרחיב אותנו ומעניק לנו את ניחוחות גן העדן.

מאמול: מפיץ ניחוח מתקתק של ניקיון ורעננות. קטורת זו עובדת על איזון הבית והאיזון הפנימי. מחדשת ומרעננת את האנרגיה, פותחת חסימות ומשחררת תקיעות. מעניקה הצלחה, ברכה ומכניסה לחיים אנרגיה של שמחה. מומלץ לשימוש יומי ולאחר טיהור של הבית, לפני יציאה מהבית לפתוח את היום לשפע.

כתר: מופקת מסוכר, פרחי יסמין ולבנדר. מעניקה ניחוח כרמלי- מתקתק. עובדת על צ'אקרת הכתר והחיבור של הצינור. מנקה אותן ומזרימה בהן התחדשות. משרה תחושת רוגע, נחת ומחזקת את האינטואיציה והחיבור "לאני הגבוה".

האדומה: תערובת של בשמים, מסק ואמבר. עובדת על אזור הלב והגרון, משחררת את הפוטנציאל החוצה. מעניקה רוגע ושלווה, נותנת תחושת רווחה כמו אוויר לנשימה. מביאה עימה תחושה של פתיחות, מחזקת יצירתיות ופותחת לרעיונות חדשים. טובה למצבי לחץ ולפעילות יצירתית.

(מידע זה לא ניתן לשימוש או העברה ללא אישור בכתב על כך מקטורות סול)

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

טיהור הבית, המדריך לטיהור הבית מעין הרע, המדריך השלם לטיהור הבית, ניקיון אנרגטי