ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל דגים

הקלף השנתי שלך מזל דגים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל דגים הקלף השנתי שלך מזל דגים

דגים – קלף מלכת הגביעים

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'מלכת הגביעים'.

תיאור הקלף: הקלף מציג מלכה חושנית שופעת צמות ערמוניות, מערסלת בידיה גביע נוטף סמליות פאלית אשר משני צידיו לסתות אימתניות. המלכה שרועה בתנוחה נונשלנטית על כס מלכות שמלאכים שובבים מציצים ממנו, בעוד היא טובלת רגליה בים אשר אדוותיו מלחכות ומלחלחות את שולי שמלתה.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף בא כדי לרמוז על קשת רחבה של התרחשויות ואירועים בעלי אופי חושני, מסתורי, עלום, חידתי, מניפולטיבי, עמוק, מיסטי, מתוחכם, עוצמתי ושנון.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם שנה אנרגטית שופעת אהבה חושנית. ייתכן כי הוא חוזה מערכות יחסים אשר כדאי להצפינן מעיני אנשים אשר לשונותיהם נוטפות ארס. קיים בו יותר מאשר רמז להתרחשויות שהשתיקה יפה להן. מותר לכם לראות בדברים מעין הבטחה לתקופה עסיסית שופעת ריגושים, אשר מן הראוי להעבירה תחת עינו הפקוחה והמפוכחת של יועץ חכם מעולם המיסטיקה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף טווה רשת צפופה של תחומי עיסוק ופרנסה השזורים בהבנה עמוקה בנפש האדם, כגון: פסיכולוגיה וקרימינולוגיה. קיימת אפשרות כי הוא חוזה לכם עיסוקים מן הסוג הסודי והמסתורי או כאלה המתבצעים בחשכת הליל. כך או אחרת, הוא מהווה אות וסימן חיובי וממוזל עבור המיסטיקנים שביניכם, אשר גם הם זקוקים לעיתים להדרכתו ועצותיו של מיסטיקן בכיר.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הפיננסי: הקלף צופה לכם מקורות הכנסה הנפערים בהפתעה. יש בו מעין סוג של קריצה כלפי השקעות בבורסה או בעסקי ביטוח. אל תופתעו אם האווירה בתחומים אלה תהיה רוויה במניפולטיביות, מה שעשוי להצית חדווה בליבם של הספקולנטים שביניכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל דגים