ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל עקרב

הקלף השנתי שלך מזל עקרב

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל עקרב הקלף השנתי שלך מזל עקרב

עקרב – קלף אס הגביעים

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'אס הגביעים'.

תיאור הקלף: בחזית הקלף מופיעה כף יד ענוגה החופנת את בסיסו של גביע המשמש מעין מזרקת-מים לחמישה עייני נהרות המבעבעים מתוכו ומייצגים את חמשת החושים אשר לאדם. ברום הקלף מרחפת יונה צחורת כנפיים.

משמעותו הכללית של הקלף: בעולם המושגים של קלפי הטארוט, המונח אס מייצג את המספר הראשוני אחת (1) ומכאן שהקלף צופה לכם מגוון ענק של נושאים הקשורים להתחדשות המושתתת על מניעים רגשיים. נחשול הרגש עשוי לחלחל, לפעפע ולגלוש גם אל תוך ערוצים שאינם בעלי זיקה ליחסים רומנטיים, מה שירעיף אושר על עקרבים ו- עקרביות אשר נוהים אחרי מאוויי הלב.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם פרשיית אהבה המושתתת על מניעים אמוציונאליים, כלומר: ללא שיקולים זרים של גשמיות או כדאיות, מה שמרעיף מזל וברכה על 'עקרבים' ו- 'עקרביות' החולמים על זוגיות טהורה החפה מאינטרסים חומריים. על טיבה ומועדה של זוגיות זו תוכלו לעמוד בעזרתו של ייעוץ מיסטי מפיו של רואה נסתרות.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף פורש לפניכם יריעה רחבה של משלחי יד ופרנסות המשיקים אל שוליה של גישה רגשנית וסנטימנטאלית. בשורתו נפלאה עבור עקרבים ו - עקרביות הנמצאים בתחילת דרכם, מה שמביא עימו תקווה ואופטימיות לאלה מביניכם המבקשים לפרוץ אל עולם העסקים, אשר טוב יעשו אם קודם לכן יצטיידו בברכתו ועצותיו של מיסטיקן צופה פני עתיד.

בתחום הפיננסי: הקלף רומז על השקעות כספיות המבוססות על נהמת הלב, ולאו דווקא על קולו של ההיגיון. הקלף אינו קובע אם מדובר בהצלחה או בכישלון, כלומר: הרבה מאוד מוטל עתה עליכם ויהיה זה נבון מצידכם לפנות אל פרשנותו וחיזוייו של מיסטיקן מקצועי ובעל ניסיון.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל עקרב