ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל סרטן

הקלף השנתי שלך מזל סרטן

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל סרטן הקלף השנתי שלך מזל סרטן

סרטן – קלף השמש

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'השמש'.

תיאור הקלף: הקלף מציג פעוט החף מכל לבוש שהוא, רוכב על סוס בעיבורו של שדה חמניות. מאחוריו ניצבת חומה. שמש צוהלת מחייכת ממרומי הקלף ומרעיפה קרני פז של חום וערגה. השמש מייצגת את מוטיב הנתינה שאינו מקיים הבחנות בין הענקה לטוב או לזה שהינו פחות טוב. זו הענקה שאינה תלויה בדבר. החומה מייצגת את החציצה בין עולם החומר לבין עולם הרוח.

משמעותו הכללית של הקלף:
הקלף מצביע על קשת רחבה של תחומים בהם צפויה לכם הצלחה שגיבה וכבירה, חלומית ונפלאה. יחד עם זה, הקלף רומז כי ההצלחה הינה הודות לרצונו הטוב ולנדיבותו של גורם חיצוני כלשהו המתעתד להעניק לכם מטובו. על משמעותו של אותו גורם תוכלו לעמוד באמצעות התייעצות עם אדם רוחני השולט בטכניקות מיסטיות.

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מערכת יחסים איכותית, רצויה, שווה וחלומית. במקביל, הוא רומז כי המעיין לכל אלה נובע ממצב כלכלי טוב במיוחד, מה שלא ימנע מכם גם את החדווה שבלב ולא רק את הרננה שבכיס. על מנת להשלים מעגל מן הראוי לפנות אל עצותיו החכמות של מיסטיקן עתיר ידע.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה נוסקת ומשתלמת. במקביל, הוא קובע כי מישהו יפרגן לכם ויקדם אתכם, מה שמבשר עבורכם על נותן חסות שמתייצב לצידכם ומריץ אתכם אל ראש הפירמידה. אם מסקרן אתכם לפצח את החידה, אתם מוזמנים להחליף מילים עם מורה רוחני מעולם המיסטיקה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצב כספי שופע ומרנין אך רומז כי יופיע אדם אשר יעניק לכם רוח גבית וירעיף עליכם מטובו. מכאן עולה כי אתם רשאים לצפות לשנה פיננסית שאין דומה לה.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל סרטן