ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל תאומים

הקלף השנתי שלך מזל תאומים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל תאומים הקלף השנתי שלך מזל תאומים

תאומים – קלף הכוהן הגדול

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'הכוהן הגדול'.

תיאור הקלף: איש כהונה בכיר ונשוא פנים יושב על כס כהונתו, כאשר למרגלותיו כורעים על ברכיהם שני נזירים אשר באו לשאול בעצתו. הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר מקיימים זיקה עם הממסד. במקביל הוא רומז על הארה אשר השואל בקלפים צפוי לזכות בה הודות לעצתו של אדם האמון על תורת המיסטיקה. נראה כי השנה אתם עומדים לקבל עצה מעין זו אשר תיקח אתכם אל הנתיב הנכון.

משמעותו הכללית של הקלף: בתקופה בה נוצרו הקלפים, ייצגו מרכזי הקודש את גופי הממסד השונים ובעצם, הם עצמם היו הממסד. לכן, הקלף מייצג מצבים בהם הממסד מככב בתפקיד מפתח. נראה כי קיימות לא מעט התרחשויות בהן הקלף מייצג עצה חכמה שהשואל בקלפים זוכה לה מפיו של אדם רוחני השולט ברזי עולם הנסתר.

בתחום הרומנטי: קלף נפלא וחלומי עבור 'תאומים' ו – 'תאומות' המבקשים למסד את אהבתם או בפשטות, מייחלים לרגע בו דרכם תפגוש את מוסד הרבנות. נראה כי לא מעטים מכם נמצאים עתה בדרך לשם או מניחים את היסודות לזוגיות איכותית ובעלת תכלית. דווקא בתחום זה טוב וכדאי לשאול בעצתו של מיסטיקן מפוכח ומקצועי.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף צופה תקופה פורייה בקשרים עם גורמי ממסד שונים. כמו כן הוא רומז על עצתו הנבונה של אדם רב עוצמה. מכאן ניתן להניח כי צפויה לכם בשורה מרנינה בתחומים ביורוקראטיים שלא ממש השביעו את רצונכם עד עתה.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה את כיבוש הפסגה בשעת ביצוע מהלכים כלכליים מכל סוג שהוא, ואף בתחומים הקשורים בגישור או בבוררות. מכאן מותר להניח כי תצלח דרככם בערוצים העוסקים בתחומים שצוינו כאן, אך ליתר ביטחון רצוי להפנות את הסוגיה אל מיסטיקן מקצועי בעל שאר רוח.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל תאומים