ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל שור

הקלף השנתי שלך מזל שור

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל שור הקלף השנתי שלך מזל שור

שור – קלף הכוהנת הגדולה

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'הכוהנת הגדולה'.

תיאור הקלף: זהו קלף מקורי וחריג באופיו המנציח אשת כהונה רכונה על כס כהונתה, בעיבורם של מוטיבים סמליים בעלי זיקה לדתות שונות או לכתות מיסטיות. היא עצמה מכורבלת בצעיפים רבים. גם גווניו העמומים של הקלף אינם כשאר הגוונים השגרתיים. זהו קלף בעל עוצמה שלא מהעולם הזה. לרוב הוא בא לבשר על אירועים הנסתרים מן העין.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מצביע על ספקטרום רחב של רעיונות ונתיבים הרומזים על מילים כגון סוד, רז, תעלומה ומסתורין. הוא חלומי ומרנין עבור אנשים העוסקים בתורת הנסתר או עבור אלה האמונים על תחומים סודיים. נראה כי רבים מכם יחוו תחושות ורגשות שהשתיקה יפה להם, וכדאי לברר דברים עם מיסטיקן מפענח צופנים.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיית אהבה שכדאי להותירה עלומה מעיני המקנאים ומאוזני הרכלנים, או כזו המתנהלת בחשאי. כך או אחרת, עסקינן בסוד ותעלומה. מותר לכם לראות בדברים מעין רמז לתקופה רוויה ריגושים והפתעות ומכל מקום, צפויות לכם חוויות מרתקות שעל טיבן תוכלו לעמוד בסיועו של מיסטיקן רואה נסתרות.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה שעושה חיל בעולם הנסתר או בערוצים אשר בעגה (סלנג) מכונים שו-שו. ייתכן גם כי מדובר בסוד מקצועי או משרה (ג'וב) שהשתיקה יפה לה. נראה כי רבים מכם עומדים לעבור בשעריו של עולם הנסתר. אם זה מה שעולה בדעתכם, מן הראוי שתפנו אל עצתו של מיסטיקן ברוך כישרונות ורב יכולות.

בתחום הפיננסי: הקלף בא להצביע על השקעות כספיות סודיות או סוד כלשהו שיאפשר לכם להצליח בהשקעותיכם. כדאי שתראו בבשורה זו מעין רמז למידע סודי שיאפשר לכם להצליח יותר מבעבר, בתמיכתם של אנשי תורת הסוד אשר זה הוא תחום התמחותם.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל שור