ראשי | ניו אייג | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך מזל טלה

הקלף השנתי שלך מזל טלה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה

הקלף השנתי שלך מזל טלה הקלף השנתי שלך מזל טלה

טלה – קלף האוהבים

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'האוהבים'.

תיאור הקלף: הקלף מציג את אדם וחוה בגן עדן. תבניתו של הר מחודד מפרידה וכאילו חוצצת ביניהם. סמוך לאימנו חוה מתפתל נחש מפתה. במרומי הקלף מרחף מלאך מכונף המייצג את רוח האל. גווניו של הקלף עליזים ומשובבי נפש, אף כי הוא עצמו עשוי להצביע על התלבטויות ונפתולים.

משמעותו הכללית של הקלף: על פי הסיפור המקראי מתחוללת התלבטות בנפשה של חוה בין קולו של ההיגיון (מצוות האל לבל לאכול מפרי עץ הדעת) לבין קולו של הרגש המיוצג על ידי הנחש המפתה. הנחש בא לרמוז על כוחו של מוטיב הפיתוי. הקלף מייצג התפתלות בין הרציו לבין האמוציה ורומז על התלבטות בין שני נתיבים קוטביים.

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג התלבטות בין מחזר איכותי אך נדוש קמעה, לבין אביר חלומות (על סוס לבן כמובן) אשר עשוי להתגלות כטיפוס חסר אחריות אך שובר לבבות. נראה כי לא מעט טלאים וטליות שהתלבטו בין לבין, עומדים לבצע החלטה בכיוון מסוים כלשהו. על מנת לקבל את ההחלטה הנבונה, תיטבו לעשות אם תתייעצו עם אנשי רוח מנוסים מעולם המיסטיקה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הקריירה: הקלף מייצג התלבטות בין שני נתיבים קרייריסטיים. לרוב, בין נתיב בר קיימא אך בעל הכנסה דלה, לבין אפיק שעשוי לנסוק לשחקים אך גודל הסיכוי בו הינו כגודל הסיכון. מומלץ לכם לשנן את הכלל אשר לפיו, מי שלא מסתכן, לעולם לא ידע את אשר הפסיד.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצבים בהם ראשו של האדם מסתחרר בין השקעה כספית רגועה, כגון ניירות ערך צמודי מדד, לבין השקעה חלומית אך הרפתקנית, כגון: מניות. במקביל, ניתן לסמוך עליכם כי תשכילו להתייעץ עם מיסטיקנים מומחים בתחומם אשר ינחו אתכם אל הנתיב הנכון.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה וטארוט, טארוט ומזלות, קלפי טארוט, קלף טארוט, קלף טארוט למזל טלה