ראשי | ניו אייג | תחזית שנתית 2016 | תחזית שנתית 2016 מזל דגים

תחזית שנתית 2016 מזל דגים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

במיוחד בשבילכם! תחזית אסטרולוגית לשנת 2016, בואו לגלות ולדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית רחבה המקיפה את כל תחומי החיים.

תחזית שנתית 2016 מזל דגים תחזית שנתית 2016 מזל דגים

אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה רכישה אקראית מעניקה לכם רעיון שעשוי להתברר כעסקי. אדם שאתם מקיימים עימו משא ומתן, מוכן להגמיש את דרישותיו. כל אשר קשור השנה לכסף דורש מכם פסק זמן לחשיבה. אתם מצליחים להתמודד עם משימה שעד לא מכבר חששתם מפניה. צפויה פרשת דרכים בה ליבכם מושך בכיוון רגשני, ואילו הגיונכם מפציר בכם להתבונן בעובדות. רוח חדשה נושבת במפרשי ספינת האהבה שלכם, הודות לאדם שהגיע ממרחקים.

קריירה וכסף: זו שנה בה כל הדלתות פתוחות בפניכם, אך דווקא משום כך כדאי לכם להציב מטרה וללכת אליה. רכישה אקראית מעניקה לכם רעיון שעשוי להתברר כעסקי. אל תמהרו להשקיע בו (ברעיון) כל עוד לא העמקתם בפרטים. על מנת להעמיק בפרטים כדאי לכם לפנות אל עצותיו של מיסטיקן מומחה בתחומו. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אדם שאתם מקיימים עימו משא ומתן, מוכן להגמיש את דרישותיו. כדאי שגם אתם תלכו לקראתו. אם אתם נוטלים על עצמכם אחריות שאחרים השתדלו לחמוק מפניה, נסו לוודא כי גם הסמכויות הן בהתאם. אדם רב השפעה משנה את עמדתו בנוגע לנושא שאתם חמים עליו. הוא מונע משיקולים של רווח לעומת הפסד. כל אשר קשור השנה לכסף דורש מכם פסק זמן לחשיבה. זה מסוג הקטעים בהם המהירות היא מהשטן. אתם מצליחים להתמודד עם משימה שעד לא מכבר חששתם מפניה. נראה כי גם המזל הטוב עשה את שלו. תיתכן מתיחות ביניכם לבין אדם שלא שש לחלוק עימכם בנטל שהיה אמור להיות משותף לכם ולו. יש מי שינסה לזרז את החלטתכם בנוגע להצעה עסקית שהגיש לכם. התייעצו עם אנשים שכבר היו בסרט הזה.

הורוסקופ לאהבה: צפויה פרשת דרכים בה ליבכם מושך בכיוון רגשני, ואילו הגיונכם מפציר בכם להתבונן בעובדות. אל תאמינו בניסים. אדם שמקנא בכם מסווה את רגשותיו תחת פרץ של חנופה. מילים עלולות להטעות, אתם יודעים. נראה כי אתם מאותגרים על ידי מחזר לא שגרתי. עדיפה לכם חברתו על פני חברתם של מחזרים שלא ממש מסעירים אתכם. אתם מעניקים יתרון לאדם כלשהו על פני אדם אחר. אין בזה שום רע כל עוד הקנאה אינה מרימה ראש. טוב תעשו אם תלבנו בחברת מיסטיקן רוחני את סיבותיה ושורשיה והתפתחותה הצפויה של קנאה הרסנית. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. טיפוס חלקלק עלול להציף אתכם בחביבות מזויפת. נסו לנחש מה בדיוק יוצא לו מהקטע הזה. צפויים אירועים משמחים אצל אלה מכם שחוו משבר לאחרונה. נראה כי הקשה מכל כבר מאחוריכם. פגישה עיוורת שנראית ככישלון, עשויה להתברר כהצלחה. אתם לא חייבים להקשיב למי שמנפק לכם עצות חינם. אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית, הציעו הצעה שהצד השני לא יוכל לסרב לה. אתם עלולים להיצמד אל קשר שמיצה את עצמו. תהיה זו טעות לשחזר את אשר חלף והתמוסס. רוח חדשה נושבת במפרשי ספינת האהבה שלכם, הודות לאדם שהגיע ממרחקים. כל שאתם צריכים הוא לתת צ'אנס.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם כפות הרגליים והמערכת הלימפתית. קרסוליים סדוקים זקוקים לסבון טבעי משמנים טבעיים ולמשחות הרקוחות מחמאת קקאו ומשמן אבוקדו. הקפדה על נעילת נעליים מאווררות וגרבי כותנה, תתרום לאי הופעת פטרת כף הרגל והציפורניים. כמו כן רצוי להימנע ממשיחת ציפורני כף הרגל בחומרי ברק (לק) המהווים קרקע פורייה לחיידקים. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית 2016, אסטרולוגיה לשנה החדשה, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל דגים