ראשי | ניו אייג | תחזית שנתית 2016 | תחזית שנתית 2016 מזל תאומים

תחזית שנתית 2016 מזל תאומים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

במיוחד בשבילכם! תחזית אסטרולוגית לשנת 2016, בואו לגלות ולדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית רחבה המקיפה את כל תחומי החיים.

תחזית שנתית 2016 מזל תאומים תחזית שנתית 2016 מזל תאומים

אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה שנועדה לשותפויות ולעבודת צוות. עסקה שהחלה לפני עידן ועידנים צוברת תאוצה. רעיון מבריק מסב אליכם את תשומת ליבו של אדם רב עוצמה. במקביל, כדאי לכם להישמר מפני מבטי קנאה. צפוי קשר מסקרן עם אדם שלא ציפיתם לשמוע ממנו. אם תנהלו נכון את ענייניכם, השמיים הם הגבול. גם האדישים שביניכם יחושו משב מרענן של אנרגיה שובבה. פגישות עיוורות צופנות עבורכם גרעין של קשר איכותי.

קריירה וכסף: רעיון עסקי עולה לדיון אך טרם החלטתם כיצד ליישם אותו. כדאי שתלמדו משהו ממי שכבר היה שם. יש מי שרומז כי הפכתם לנוקשים קמעה. מה שנתפס בעיניכם כאסרטיבית עלול להיתפס בעיניו כקשיחות. נראה כי מסתיים ויכוח עסקי כאשר ידכם על העליונה. זה טוב ויפה אך דווקא עכשיו כדאי לכם לבוא לקראת הצד שהובס. זו שנה שנועדה לשותפויות ולעבודת צוות. אם החלטתם לשחק אותה סולו כדאי שתצטיידו בברכת הסובבים אתכם. עסקה שהחלה לפני עידן ועידנים צוברת תאוצה ושמה פעמיה אל סיום מרנין. ייתכן כי לכם נדמה שמדובר במזל עיוור. אדם שנוהג לקמץ בדיבורים מציין אתכם לשבח. עשו כל שביכולתכם כדי לתרגם את דבריו למונחים כלכליים. טוב תעשו אם תפנו שאלה בנושא אל מיסטיקן יועץ שישמח לסייע לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אדם שרוצה בטובתכם מותח ביקורת על התנהלותכם. כדאי שתיזהרו בכבודו גם אם אתם חולקים על דבריו. רעיון מבריק מסב אליכם את תשומת ליבו של אדם רב עוצמה. במקביל, כדאי לכם להישמר מפני מבטי קנאה. אם אתם מושפעים מאדם שעושה חיל בעסקיו, קחו בחשבון כי הצלחתו לא נפלה עליו כך סתם.

הורוסקופ לאהבה: מחזר שלא ממש חיבבתם, מתגלה כאדם מרתק. ייתכן כי נחפזתם לשפוט אותו לאור דעות קדומות. יש ביכולתכם לייצב קשר רומנטי אשר זה עתה נכנס אל חייכם. השתדלו לא לערוך השוואות בינו לבין הקודמים לו. צפוי קשר מסקרן עם אדם שלא ציפיתם לשמוע ממנו. אם תנהלו נכון את ענייניכם, השמיים הם הגבול. גם האדישים שביניכם יחושו משב מרענן של אנרגיה שובבה. פגישות עיוורות צופנות עבורכם גרעין של קשר איכותי. גם אם אתם נדלקים על אדם אשר יש לכם עימו שפה משותפת, קחו בחשבון כי עדיין מוקדם לצאת בריקודים. אל תתפתו לפגוש אדם שמעורר בכם זיכרונות רומנטיים נוגים, גם אם יש מי שמבטיח לכם כי הדברים השתנו והתחדשו. אל תהססו להעלות את הדברים בפני מיסטיקן ברוך כישרונות השופע רצון טוב לעזור לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אם אתם הוגים באדם שלא ברור לכם מה הוא מרגיש כלפיכם, רעיון מתוחכם יעניק לכם את התשובה. אנרגיה שובבה מסחררת אתכם אל תוך בילויים קלילים. אל תהססו ליהנות מבלי להתפלסף או לטחון. הרוח הנושבת במפרשי ספינתכם נושאת עימה שינויים והתחדשות. זה הזמן לבטא את הפן המקורי שבאופייכם.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הריאות, הכתפיים, הידיים ומערכת העצבים. צמחי מרפא שעשויים להיטיב עם בעיות נשימה הם איקליפטוס, נענע, מנטה ושוש קרח. צמחי מרפא שעשויים לחולל פלאים עבור מערכת העצבים הם ולריאנה, וורבנה, פסיפלורה ומליסה. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית 2016, אסטרולוגיה לשנה החדשה, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל תאומים