ראשי | ניו אייג | תחזית שנתית לאהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל סרטן

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל סרטן

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל סרטן תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל סרטן

הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה אם אתם מתגעגעים אל מקום ואל אדם שהותירו אתכם עם טעם של עוד, תוכלו להתגבר על המבוכה ולהתקשר. ידיד על תקן של 'שדכן מתנדב' מדרבן אתכם לנהוג שונה מאופייכם הטבעי. אל תיקחו סיכונים שאינכם חייבים לקחת. מסר מפתיע מאדם מרתק עושה לכם חם בלב. מצד שני, זה לא משהו שכדאי לכם לדסקס עם הסובבים אתכם.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
מריבת אוהבים מתנפחת ומאבדת פרופורציה. מכל מקום, לא כדאי שתטיחו מילים שאין להן מחילה. יש מי שטורח לעדכן אתכם ברכילות ארסית. הוא נוהג כך לא מאהבתו כלפיכם אלא משום רצונו לחולל מהומה. מתחרה שמקנא בכם עושה לכם פרובוקציות, אך בדרך מופלאה אתם מרוויחים מהקטע. מצד שני, זה לא משהו שתתגעגעו אליו. אם אתם סבורים כי תתעורר בעיה עם אותו 'מתחרה' או עם אותם 'רווחים', שווה לכם להתייעץ בנושא עם מיסטיקנים בעלי שיעור קומה. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. שרשרת של אי הבנות בתחום שבינו לבינה עשויה להיפתר באמצעות שיחה מלב אל לב. זכרו כי השקר הטוב ביותר הוא האמת. אתם מקבלים עצה שנראית כמו הטפת מוסר, אך יש מי שדואג לשלומכם יותר מכפי שאתם משערים. אם אתם מתגעגעים אל מקום ואל אדם שהותירו אתכם עם טעם של עוד, תוכלו להתגבר על המבוכה ולהתקשר.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
סגנון קליל שקפץ עליכם, כובש את ליבו של מי שאתם רוצים בו. אל תאמינו כי הוא מעוניין בקשר כבד יותר. אתם נחשפים למידע רומנטי סודי שלא היה אמור להגיע לאוזניכם. מידע הוא כוח, אל תמהרו לבזבז אותו. אנרגיה הרמונית מעודדת פיוס ביניכם לבין אהובי לב. החתול השחור יחלוף עם בוא היונה. ידיד על תקן של 'שדכן מתנדב' מדרבן אתכם לנהוג שונה מאופייכם הטבעי. אל תיקחו סיכונים שאינכם חייבים לקחת.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
בתקופה זו חשוב לזכור ש... כל סיום הוא אות להתחלה חדשה. יתר על כן, נראה כי המזל הטוב פוקד אתכם דווקא לאחר נפנופי פרידה. על היבטיה הנפשיים והרוחניים של אותה פרידה, כדאי לכם לדון עם מיסטיקנים בעלי עוצמות. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. שני גורמים מתחרים על ליבכם או על כיסכם. אם החלטתם להעדיף את מי מהם - אל תשמרו זאת בסוד. צירופי מקרים מככבים בחייכם. שינויים של הרגע האחרון מבשרים על פרשייה רומנטית שכלל לא הייתה בתוכניותיכם.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
מחזר שנפגע מכם עלול להפנות כלפיכם כתף קרה. הוא לא עושה לכם הצגות אלא ממש נעלב. מסר מפתיע מאדם מרתק עושה לכם חם בלב. מצד שני, זה לא משהו שכדאי לכם לדסקס עם הסובבים אתכם. אתם נוטים לשפוך את ליבכם בפני מי שלא יודע לשמור סוד. אין בזה שום רע אלא אם זה מפריע לכם.
פרשייה מקרטעת מגיעה אל נקודה בה יש לחדד דבר או שניים. אל תחטפו רגליים קרות כאשר זה קורה. אתם מתחילים לזרום עם פרשייה שמאופיינת בחושניות, הרפתקנות ואטרף. אל תקשיבו לאדם אשר טעמו שונה מטעמכם. טיפוס סכסכן עלול לשבש לכם הזדמנות רומנטית. נראה כי הדברים הממש טובים קורים לכם כאשר אתם פועלים סולו.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2016, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל סרטן 201