VOD Goodee
ברוך הבא
התחברות / הרשמה

אימון מתקדמים בטן

סרטונים מומלצים

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

URL

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

URL


תיאור

יצאנו לאימון בחוץ, אימון בטן.
באימון בסך הכל עשינו 5 תרגילים,
בארבעה תרגילים ביצענו 3 סטים, סט ראשון 10 חזרות, סט שני 8 חזרות וסט שלישי 6 חזרות.
התרגיל הרביעי הוא תרגיל משולב, עליו אתן הסבר נפרד.

תרגיל ראשון:
הרמת רגליים עד לגובה המתח. 10 חזרות, 8 חזרות, 6 חזרות. הפסקה של דקה בין סט לסט.

תרגיל שני:
הרמת ברכיים ל-90 מעלות. 10 חזרות, 8 חזרות, 6 חזרות. הפסקה של דקה בין סט לסט.

תרגיל 3:
קיק. הרמת רגליים מכופפות ל-90 מעלות. בעיטה והורדת רגליים בחזרה למטה. כנ"ל 10, 8 , 6 .

תרגיל 4:
תרגיל משולב

תרגיל 5:
מקבילים. החזקת ידיים על המקבילים, והרמת רגליים ישרות ל-90 מעלות. 10, 8, 6 . הפסקה של דקה בין סטים.

להציג את ההמשך

פרסם את תגובתך

תגובות

אין תגובות עדיין. אתה יכול להיות הראשון שיגיב.
RSS