סרטונים מומלצים

אופן הטיפול בוירוס ה HCV ובהפטיטיס C

הפטיטיס C, הידועה גם בשמות צהבת מסוג C או דלקת כבד נגיפית מסוג C, היא מחלת כבד כרונית הנגרמת על ידי וירוס ההפטיטיס C או HCV. זיהום כרוני בנגיף זה הוא הגורם השכיח ביותר למחלת כבד כרונית, ההערכה היא שבארץ כ- 2% מן האוכלוסייה לוקה בזיהום כרוני בנגיף. לאחר חשיפה ראשונית לנגיף, כ- 80% מהנדבקים ייפתחו מחלה כרונית, אצל חלקם עלולה המחלה להתקדם עם השנים עד להתפתחות של שחמת בכבד וסיבוכים נוספים שלעיתים יובילו אף עד לצורך בהשתלת כבד. המניעה של התפתחות הסיבוכים של זיהום כרוני בנגיף מבוססת על מתן טיפול אנטי ויראלי, היכול למנוע את התקדמות המחלה וסיבוכיה ולהביא להחלמה מלאה.
פרופ' זיו בן ארי, מנהלת המרכז למחלות כבד, במרכז הרפואי "שיבא" תל השומר, מתארת את אופן התמודדות לאחר הידבקות בנגיף ההפטיטיס C ומסבירה על דרכי הטיפול במחלה.

המרכז הרפואי שיבא תל-השומר: http://www.sheba.co.il
המרכז למחלות כבד: http://www.sheba.co.il/Institutes/Liver_Disease_Center

קישורים מועילים:
האגודה לזכויות החולה: http://www.patients-rights.org
עמותת חץ- ארגון ישראלי לבריאות הכבד .http://www.hetzliver.org
עמותת מושתלי כבד: http://www.livertrans.org.il
* * *

מטרתו של סרטון זה, מקצועי ככל שיהיה, הינה לספק מידע בלבד. הוא אינו מתיימר לשמש תחליף לאבחנה, לייעוץ פרטני או לטיפול רפואי מאת איש מקצוע מוסמך. המידע בסרטון מעודכן נכון לתאריך העלאתו לאתר. בנוסף, הוא עשוי לכלול תרגומים לשפות שונות, אלו עלולים לכלול טעויות תרגום. אין להתעלם מייעוץ רפואי פרטני, או לדחות טיפול וייעוץ רפואי, על סמך מידע אשר נצפה, נקרא או נשמע בסרטון זה. הסתמכות על מידע זה הינה באחריותכם בלבד.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

329 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים