סרטונים מומלצים

איך לחמם רגלים קרות בכוח המחשבה

http://gilhamaavar.mypages.co.il/pages/9757
לקבלת המתנה החדשה: המדריך "איך לעבור את גיל המעבר בשלום", לחצי על הקישור כאן למעלה

רגלים קרות זה אחד מהתסמינים הידועים של גיל המעבר. כמו גלי חום, נדודי שינה, התפרצויות כעס, דיכאון, סחרחורת, בריחת שתן, ועוד תופעות שמופיעות בגיל המעבר, כאשר המחזור החודשי עומד להיפסק. התופעה של רגלים קרות מתרחשת בגלל האטה של זרימת הדם.
כאשר נתקלים בתופעה של רגלים קרות צריך לבודד קודם כל את הסיבה לכך. לבדוק שהתופעה של רגלים קרות לא נובעת מסכרת, בעיות לב, או תופעה רפואית אחרת.
אם אכן את בריאה ורק סובלת מרגלים קרות, יש פתרון אנרגטי קל ופשוט. אפשר לחמם את הרגלים על ידי הרחבת נימי הדם והגברת הזרימה של הדם בגוף. ואיך עושים את זה?
על זה בדיוק מיקה אלמגור מדבר בסרטון כאן.
כמו כל התופעות של גיל המעבר: גלי חום, נדודי שינה, התפרצויות כעס, סחרחורת, בריחת שתן, דיכאון, אובדן זיכרון, דופק מהיר, ועוד תופעות ששייכות לגיל המעבר, גם את התופעה הזאת קל מאוד להעביר ברגע שמתאמנים בכלים האנרגטיים שאנחנו מציאות לך.
בדרך הסגולה - שיטת הטיפול האנרגטי שלנו - אנחנו עובדות עם כלי הדמיון וכוח המחשבה ויוצרות שינויים אמיתיים בגוף ובנפש. בדרך הסגולה יצרנו מערך של כלים אנרגטיים שעוזרים להקל ואפילו לחסל את תסמיני גיל המעבר. כך שאם את סובלת מתסמינים של גיל המעבר כדאי לך מאוד להוריד את ערכת המתנה להקלה על תסמיני גיל המעבר- יש קישור כאן למעלה - ולהתחיל להקל על עצמך כבר עכשיו.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

281 צפיות
קטגוריה
הגיל שלישי
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים