סרטונים מומלצים

דיקור יפני - תוכנית המועדון - מרפאות אלטרנטיבה

אופיר שגב פרימן, מומחה לדיקור סיני ודיקור בשיטת ד"ר טאן, מתארח בראיון בטלוויזיה בתוכנית "המועדון" ומסביר את ההבדלים בין דיקור סיני לבין דיקור יפני הנותן תוצאות מידיות ולאילו בעיות בריאותיות מתאימה השיטה.


=====================
http://www.drpriman.co.il/
=====================

מרפאות אלטרנטיבה הממוקמות בחולון וברעננה, הן מרפאות רב תחומיות עם נסיון טיפולי ומוניטין של 30 שנה בטיפול במאות בעיות אשר הרפואה הקונבנציונלית אינה מספקת להן מענה.

ייחודיות המרפאה היא בשילוב של מספר שיטות וטכניקות טיפוליות, דבר שמגביר את סיכויי ההחלמה של בעיות בריאות שונות, של בעיות אורטופדיות ושל בעיות כאב, אשר אינן מקבלות מענה ע"י הרפואה הקונבנציונלית. לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ראשוני ניתן ליצור קשר עם המרפאה בטלפון
03-5054594 .

תחום רפואה סינית בשילוב רפואה יפנית נמצא בניהולו המקצועי של אופיר שגב פרימן LA.c. אופיר מומחה לדיקור סיני, דיקור יפני רפואה סינית, מטפל בבעיות פנימיות, בעיות כאב, נוירולוגיה, בעיות גניקולוגיות ובעיות פריון באמצעות דיקור סיני, דיקור יפני, צמחי מרפא סיניים וטווינה.

הטיפול באלטרנטיבה נשען על הגישה ההוליסטית, ששמה את האדם במרכז ומתייחסת לאורח חייו של האדם, סביבתו, דפוסי ההתנהגות שלו וגורמים אמוציונליים. הטיפול שמותאם לכל מטופל ומטופלת מתבסס על ראייה כוללנית, הגורסת כי כל חוסר איזון בגוף, מחלה או כאב, שורשם בחוסר איזון כללי, מנטלי ופיזי, הנובע מגורמים רגשיים ומאורח חייו של האדם.

מלבד הטיפול בבעיה, אנו מלווים את המטופל ומספקים לו כלים חשובים על מנת לשפר את איכות חייו, שיסייעו לו להימנע מגורמים המזיקים לבריאותו. בכך, אנו מטפלים למעשה בשורש הבעייה ולא רק בסימפטום, שכן לא מספיק לטפל רק במחלה - יש לטפל בשורש ולזהות את הגורמים, על מנת למנוע את הישנותה בעתיד. לכן, כל מטופל המגיע למרכזנו עובר אבחון מקיף המשלב מספר שיטות אבחוניות. האבחון המקיף מאפשר לנו להתאים למטופל את הטיפול המתאים ביותר.

הצבנו לעצמנו מטרה להיות שליחים ומפיצי ידע לטובת המטופלים שלנו ולעזור להם להתמודד עם חיי היום-יום ולחיות חיים מאוזנים, בריאים ואיכותיים יותר.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

499 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים