סרטונים מומלצים

דניאל בן אלישע- עיצוב שיער פן לשיער מתולתל

עיצוב שיער - מעצב השיער המוביל דניאל בן אלישע מציג קולקציית תספורות,תוספות שיער,עיצוב שיער, תסרוקות כלה, החלקה יפנית, החלקה צרפתית, עיצוב שיער מתולתל, תסרוקות ערב, גוונים, הבהרת שיער, שיקום שיער יבש, היירדרימס, יוקו סיסטם, עיצוב שיער גברים, תוספות שיער, עיצוב שיער נשים ועוד.
http://www.danieleilat.co.il
פייסבוק
http://www.facebook.com/danielbeilat
קולקציית שיער מפתה עם גוונים חמים וקרים לקיץ ולחורף הצילום מציג את המספרה המפוארת והמעוצבת של דניאל בן אלישע, את דניאל וצוותו בזמן העבודה, האווירה הקסומה והכיף האמיתי במספרה. מומחה לתוספות שיער והחלקה יפנית.
הכירו את דניאל אומן השיער שאוהב אתכם בלי תנאי. מפנק מכל הלב ומספר מהנשמה. רשמו לפניכם את השם דניאל בן אלישע. האריה בממלכת עיצוב השיער באילת. דניאל יודע לפנק כשהוא מספר הוא רוקד לצלילי המוזיקה ומחייך בהנאה. הסוד של דניאל היה וימשיך להיות דבקות התלהבות מקצועיות ויצירתיות.
על מקצועו אומר דניאל בן אלישע - עולם מעצבי השיער הוא עולם פורה ויצירתי. כשאני מתבונן על המפגש עם הלקוחות במספרה אני מבין את הזכות שנתנה לי לעסוק ולהנות מהעולם הזה. מאז ומתמיד אני מקביל את אומנותי לאהבה בין איש לאישה אהבה אמיתית ללא פשרות וללא אינטרסים. בעולמי, כמו באהבה, יש לנו זכות בחירה. זכות להיות ולחשוב כפי שבאמת אנו רוצים. זכות לתת מבלי לחשוב על התמורה כשאתה אוהב אתה רוצה להיות שם תמיד. את כישרון עיצוב השיער רכש מאימו הספרית וכבר בגיל צעיר ידע דניאל בן אלישע שזהו ייעודו בחיים. דניאל בן אלישע מקצוען אמיתי שיודע לתת את הלוק הכי נכון לאדם שלפניו. דניאל בן אלישע אוהב שיער חושני נשי וייחודי, אורכים וקווי גזירה הזורמים עם השיער.


תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

509 צפיות
תגיות
עיצוב שיער, עיצוב שיער מתולתל, לעצב שיער מתולתל
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים