סרטונים מומלצים

טיול לפורטוגל ומדירה - רואים עולם החברה להגנת הטבע צילום: רמי פלומין

אודות רואים עולם

מיסודה של החברה להגנת הטבע, חלוצת טיולי העומק והאיכות הגיאוגרפיים בארץ ובעולם ובעלת ניסיון ומוניטין של מעל ארבעים שנות טיולים מאורגנים לחו"ל אל יעדים שונים בכל העולם.
"החברה להגנת הטבע רואים עולם" מתמחה בתכנון ובביצוע טיולים מאורגנים לחו"ל, תוך הקפדה על איכות ומקצועיות ללא פשרות. אנו מציעים מסלולים מיוחדים ומגוונים, קבוצות הדרכה קטנות ואיכותיות, ניצול מירבי של כל רגע פנוי וכמובן, צוות מדריכים מומחים בתחומם, בעלי ניסיון רב שנים בהובלת טיולים אל מחוזות אהבתם והתמחותם.
אנו מציעים לכם מגוון טיולי תרבות וטבע אשר תוכננו במיוחד עבור קהל מטיילים סקרן ומעמיק, הרוצה לחוות את העולם באופן בלתי אמצעי. מסלולי הטיול יביאו אתכם למקומות שהמטייל הממוצע אינו מגיע אליהם, אל נופים עשירים, אתרים אקזוטיים, מפגשים אתניים מרתקים, שווקים צבעוניים ומסלולי הליכה באתרי טבע ייחודיים.
מסלולי הטיול תוכננו על ידי מדריכי "החברה להגנת הטבע רואים עולם" אשר גם מלווים את הטיולים. המדריכים שלנו, שהם אוצר בלום של ידע, משלבים הבנה מעולה של השטח, המנהגים והתרבויות עם ניסיון רב-שנים בליווי קבוצות. שילוב זה יעניק לכם חווית טיול ייחודית, מעמיקה ומרחיבת אופקים

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

640 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים