סרטונים מומלצים

לחוצה להיכנס להריון?!

למידע נוסף בקרי בפורטל שלנו: http://MomsPlace.co.il
הריון זה דבר נפלא שרובנו משתוקקות לו. למרבה הצער, לא לכולן זה בא בקלות. רבים לא מצליחים להיכנס להריון גם אחרי שנה של נסיונות ונאלצים להתמודד עם טיפולי פוריות. אם את ובן זוגך עוברים טיפולי פוריות בדרך אל ההריון הנכסף, מומלץ שתקראי בנושא ותדעי לאן פניך מועדות.

אי פריון מוגדר כאי כניסה להריון לאחר שנה של נסיונות. זוהי כמובן רק הגדרה יבשה ואי פוריות איננה בהכרח צריכה להתפס אצל כל זוג כבעיה לאחר שנה של נסיונות. קחו את הזמן, חוו את הרגע, לא להכנס ללחץ ולנסות להנות מהיחסים בדרך להריון המיוחל.

איך להיכנס להריון בקלות: https://www.youtube.com/watch?v=CAPL1c_jCUg

רפואה סינית ופוריות: https://www.youtube.com/watch?v=N71Q3nmwujI

כיום ישנם אופציות טיפול מתקדמות יותר לבעיות פוריות אצל דברים ונשים. כגון: הפריה חוץ גופית, הפריה חוץ גופית בשיטה הטבעית, הזרעה, תרומת זרע, תרומת ביצית. כל זוג ישקול את האופציות המתאימות לו ביותר, תוך ידיעת כל הסיכונים הכרוכים בכל הליך והליך. זכרו, יש המון גוונים וצלילים לפוריות ולהיות הורים ניתן גם אם הילד לא נוצר בבטן שלכן..

טיפולי פוריות הם מצב לא טבעי שנכפה עליכם. ייתכן ותמיכה נפשית, רפואה אלטרנטיבית, רפואה סינית, דיקור סיני או כל עזרה חיצונית יכולים לסייע לכם. השתדלו לקחת את התהליך בצורה לחוצה פחות על מנת להקל על התהליך ולהגדיל את הסיכוים.

לאינפורמציה נוספת: http://MomsPlace.co.il

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

237 צפיות
תגיות
הריון, לידה, הריון ולידה
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים