סרטונים מומלצים

מתכונים בריאים לילדים: פסטה ברוטב ירקות

פסטה ברוטב ירקות / דנית סלומון
צילום וסטיילינג: יהודה סלומון

דרגת קושי: בינוני
סוג מתכון: פרווה
מס' מנות: 6-4
זמן הכנה: 15 דקות + 12 דקות בישול

אפשר להשתמש בכל סוג של פסטה קצרה שצורתה וגודלה נוחים לאחיזה ביד: צדפים, פוסילי, פרפרים או אחר. אם מכינים את המנה לילדים גדולים יותר, אפשר לצרף את הרוטב גם למקרוני או לספגטי.

המצרכים הדרושים
1 כוס פסטה פוסילי (רצוי פסטה מקמח מלא)
½ קישוא בינוני
½ פלפל אדום
1 עגבנייה בינונית אדומה בשלה
½ כף שמן זית
1 שן שום קטנה כתושה
¼ כפית אורגנו מיובש
קורט פלפל שחור
30 גרם גבינת עמק מגוררת דק

אופן ההכנה
1. מרתיחים 1 ליטר מים בסיר בינוני, מוסיפים את הפסטה ומבשלים זמן ארוך מעט מזה המצוין על גבי האריזה, כדי לקבל פסטה קצת יותר רכה, אך לא סמרטוטית. מסננים את הפסטה.
2. בזמן שהפסטה מתבשלת, מגררים את הקישוא ואת חצי הפלפל על מגררת גסה. חוצים את העגבנייה לרוחבה ומרוקנים אותה מגרעינים. מגררים את בשר העגבנייה על המגררת (אוחזים בצד הקליפה ביד ומגררים את הצד החתוך על המגררת עד שרק הקליפה נשארת ביד). זורקים את קליפת העגבנייה.
3. מחממים את השמן במחבת קטנה בעלת ציפוי מונע הידבקות. מוסיפים את השום, את הקישוא ואת הפלפל ומטגנים תוך ערבוב במשך 5 דקות. מוסיפים את העגבנייה המגוררת ומתבלים באורגנו ובקורט פלפל. מערבבים היטב. מנמיכים את הלהבה, מכסים ומבשלים במשך 5 דקות.
4. מעבירים את תערובת הירקות לבלנדר (או לקערה, אם משתמשים בבלנדר ידני), ומרסקים אותה למחית חלקה. אם התערובת יבשה מדי, מוסיפים לה 2-1 כפות מים.
5. מחזירים את מחית הירקות למחבת, מוסיפים לה את הגבינה המגוררת ומערבבים מעל להבה נמוכה עד שהגבינה נמסה. מוסיפים את הפסטה המסוננת לרוטב הירקות והגבינה ומערבבים היטב. מעבירים לכלי הגשה.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

428 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים